waar praat je over?

ik ben benieuwd,
waar praten / roddelen jullie over met je vriendin ?

Jongens, de ‘bitches’ van de school, leraren, ‘zogenaamde vriendinnen’, kleding, make-up, ouders… Eigenlijk de meest voorkomende onderwerpen :wink:

Eigenlijk altijd súper random :’)

Vooral jongenss en dingen die zij heeft gedaan gisteren of ik, over wat andere mensen hebben gedaan en grappige herinneringen. En over de meest idiote dingen echt niet normaaal haha

Over klasgenoten.

Roddelen? Over echt iedereen. Wij (als vriendinnen) kunnen ook echt enorme bitches zijn, maar alleen ‘met elkaar’ zeg maar, en zeker niet over elkaar. Ook niet waar andere mensen bij zijn, maar gewoon onder elkaar. Tja, lullig misschien, maar leuk is het wel! Maar dat kan dus zijn over bepaalde jongens, over klasgenoten of gewoon andere random personen die we kennen/zien.

En waar we voor de rest over praten (naast roddelen): werkelijk over ALLES, hehe. :slightly_smiling_face:

Roddelen niet, we maken liever lullige grapjes over elkaar :’) Veel leuker omdat je dan lekker kan ouwehoeren.

Mijn vriendinnen buiten school vertel ik vaak wat ik meemaak op school en in de tijd dat we elkaar niet hebben gezien.

Bij mensen die vrienden zijn van mijn vriend, en dus een beetje kennissen van mij, praat ik meestal een beetje mee met hun, als zij het ergens over hebben, en ik heb iets soortgelijks meegemaakt vertel ik het.

Met mijn vriend roddel ik over mensen die ik niet mag, en over vanalles en nog wat … :’)

Iedereen eigenlijk, behalve m’n vriendin natuurlijk.

Met een van mijn beste vriendinnen: over alles, maar vooral over de flirt van mijn vriendin en over gekke dingen die ik meemaak, en jongens in het algemeen. We roddelen niet heel veel, behalve over mensen die we allebei niet mogen.

Verder klets ik wel met veel meiden, en merk dat het echt verschilt per persoon met waar we vaak over praten. Met de ene meer over jongens, met de ander meer over ouders en personal stuff, met weer een ander over toekomstplannen…