Waar over praten?

Hoi,

Ik praat al een tijdje met een jongen op whatsapp en ik vind hem echt heel leuk. Hij vindt mij volgensmij ook wel leuk. Alleen het probleem is is dat ik niet weet waar ik over moet praten, en hij ook niet. Ik wil hem ook op een date vragen maar ik ben bang dat we van die genante stiltes krijgen. Ik ben zelf best wel verlegen als ik met jongens ben, en hij is ook een beetje verlegen.
Heeft iemand hier misschien tips voor?

Wat ben je aan het doen?
Wat ga je morgen doen?
[size=2]gewoon beetje koetjes en kalfjes.

het maakt ook helemaal niet uit als je gesprek doodvalt. Sowieso 24/7 met iemand whatsappen is niet altijd mogelijk. Je kan wel heel de dag door een gesprek hebben maar het is niet raar als het af en toe stil is

Gewoon praten over wat je maar wil. Praat tegen hem alsof je tegen vrienden praat :slightly_smiling_face:

Ik heb precies hetzelfde!!

Hij is echt knap, maar we zijn allebei HEEL erg verlegen, we praten nooit in de klas, alleen via Whatsapp.
iemand heeft hem verteld dat ik hem leuk vind en hij vind mij ook leuk :flushed:
maar nu wordt het alleen nog maar ongemakkelijker xD

Idd gewoon tegen hem praten alsof je tegen vriendinnen praat. Daarnaast vinden jongens het leuk om over zichzelf te vertellen, dus stel gewoon veel vragen. En stiltes hoeven niet perse awkward te zijn heh :wink: het is maar wat je er zelf van maakr

Ik ken dit wel. Je kan gewoon vragen stellen en zo kom je vaak wel terecht bij andere onderwerpen :slightly_smiling_face:

Gewoon vragen stellen over zijn dag, hobbies, sport, etc. zo houd je het gesprek op gang en kan hij ook weer op de situatie inspelen. (:

Interesse tonen en vragen wat die vandaag gaat doen oid.
Bij mij loopt het iig altijd wel op een gesprek uit omdat je op dingen in kunt gaan enzo