Waar over praten met jongens?

Waar moet je over praten met een jongen? :grinning:
O ja ik heb de zoekfunctie gebruikt maar hij werkt volgens mij niet zo goed met onze computer

Gewoon over dingen die jij leuk vindt, of waar je mee zit.
Net zoals je met vriendinnen praat.

upieee!

voetbal. xd

muziek?
auto’s
scooters
gewoon alles wat in je opkomt x]

gewoon, dat gaat vanzelf :stuck_out_tongue:

Ik praat met een jongen over beautymaskers maken enz enz :slightly_smiling_face:

ik praat meestal over voetbal;p.

Dat verschilt net als bij meisjes per persoon. Je moet jongens niet als een vreemd soort wezen beschouwen met allemaal één smaak hè.
Als je dat doet gaan de gesprekken vanzelf moeilijker, en die onderwerpen komen heus vanzelf wel.

school, sport, muziek, vakantie… gewoon wat er in je opkomt. maar als je iemand niet echt kent dan kun je het best over iets algemeens gaan praten

Meestal over muziek - bands - festivals - concerten, haha hoewel ze daar zelf meestal over beginnen, :’)
Uhm, en anders meestal iets over de plek waar je op dat moment bent? Like : kom je hier wel vaker? En dan gaat het over andere plekken, en hoe je er komt is bij meestal ook wel een geweldig gespreksonderwerp :’) aangezien ik altijd wel half verdwaal, iets meemaak ._.’

gewoon waar je zin in hebt.

Hij is een beetje stil enzo en als we ergens over praten gaat het over school en dat vind ik nogal saai.

over algemene dingen, als je hem niet goed kent miss. over zijn familie.? ofzo

Dat gaat vanzelf
Toen ik mijn vriend leerde kennen, praatte we over van alles en nog wat
(over zijn hobby’s/mijn hobby’s ect.) Ik was bloednerveus, maar hij kwam heel rustig en relax over, dat ik echt mezelf kon zijn, en dat voelde echt goed.

tjah met iets beginne en hope dat ie erop doorgaat anders moet je heel creatief gaan worden alleen bij een vriendin van mij stelde hij en nog een paar vriende het niet zo op prijs dat ze over voetbal begon dus miss dat neit maar miss lag dat ooka an deze jongens

ik praat normaal echt over alles, over alles wat ik denk ook enzoo,
maar als ik met zo’n groepje jongens ben ga ik echt nadenken over alles wat ik zeg dat is echt zoo kutt, dan durft ik niks meer te zeggen

Nou, eigenlijk alles. Serieus, onzin, meer onzin, iets serieuzer… Behalve met mijn vriend natuurlijk, met hem praat ik over alles.

waarom zou je over auto’s en scooters praten? hun praten toch ook niet met je over make-up enzo xD

hahahahah inderdaad. Zou gewoon over het ‘dagelijks’ leven praten.