Waar ooit 24-rings schriften met ruitjes kopen?

Hoi meiden,

Sorry dat ik hier speciaal een topic voor aanmaak, maar tis best wel dringend.

Voor volgend schooljaar heb ik wiskunde-schriften nodig, het liefst met hokjes van 1 bij 1 cm, (dus die wat grotere), en het moet geen schrift zijn, maar er moeten 24 ringetjes inzitten. (:
En dat in A4-formaat.

Ik dacht dat je die overal wel kunt kopen, maar de Hema had ze niet, bij V&D kun je ze alleen met 3 tegelijk kopen en dat was te duur.
Zeeman & action had ze ook niet…?

Ik wil er liefst niet al te veel aan uitgeven, ik hoop dat jullie ze ergens gezien hebben of gekocht hebben.

Vind het echt raar dat ik hier een topic voor aanmaak, maargoed; sorry ;p

Liefs xx

Wat raar dat ze niet bij de action waren !? Mn halve klas had je vorig jaar daar vandaan :astonished:
En de hema heeft ze toch ook wel !??

Action hebben ze meestal wel? Ik heb vandaag eentje (maar dan met lijntjes) gekocht bij de Big Bazar. Maar ik weet wel dat ik in de 2e klas een 24-rings hokjes schrift voor wiskunde bij de action gekocht heb :grinning:

Succes met zoeken!

Action heeft ze wel, heb ze er twee weken geleden nog gehaald.

action & hema hebben ze denk ik sowieso wel… ?

Bij de Hema zag ik ze alleen in een of andere speciale uitvoering met insteekhoezen enzo.

Bij de action zag ik ze twee maanden geleden wel, maar ik wilde ze nu gaan halen maar ze hadden alleen nog met lijntjes…

^ dan koop je die speciale versie:P? dan heb je tenminste iéts

en bij de action, vraag wanneer er de nieuwe bestelling binnenkomt?

http://www.action.be/upload/thumbs/23496-500-500-fit.png

Deze bedoel ik. (Sorry voor de grootte)
Misschien even bij een andere action kijken?

Bedoel je niet 23-rings :'D?

@little_lover hm nee, ik vind 6 euro veel te veel voor zoiets :’)

@BREADFISH; jaaa die wil ik gewoon ja! Die had ik toen ook gezien, ik dacht dat ze uit het assortiment waren.

Anders ga ik idd wel langs bij een andere action, alleen da’s best ver weg. Misschien weet iemand of ze ze bij andere filialen wel hebben of dat ze echt uit het assortiment zijn?

haha :'D Sorry. Duidelijk een tijdje niet naar school geweest (:

vraag gewoon bij de action of ze hem kunnen bestellen!

en waarom moet het perse met ringen zijn? waar slaat dat nu weer op?

^ Dat doen ze niet hoor, voor één of twee van die schriftjes.

Eeeeh, omdat ik dat handig vind? :’)
Die kun je makkelijk omslaan, dat schrijft en werkt lekkerder vind ik.

^heb je het geprobeerd?

en oh, ik dacht dat het moest van school haha :")

^ een andere keer heb ik dat gevraagd, toen zocht ik ook iets en dat was op, toen vroeg ik of ze het uit een ander filiaal oid konden bestellen, maar daar doen ze niet aan. op = op…

Hahaha dat zou best wel triest zijn :'D

^ een andere keer heb ik dat gevraagd, toen zocht ik ook iets en dat was op, toen vroeg ik of ze het uit een ander filiaal oid konden bestellen, maar daar doen ze niet aan. op = op…

Hahaha dat zou best wel triest zijn :'D

maar als je dan aandringt van schooltijd enzo, dat meer mensen dat willen hebben en dat gewoon alles op is etc etc etc. misschien dan wel :stuck_out_tongue:?

hahaha ja dat zou ik wel eens kunnen proberen idd :'D
Volgens mij durf ik dat nooit, die mensen zijn super chagrijnig…

Ga dan toch nog maar een keertje vragen, en als ik echt niet durf naar een ander filiaal…
Oh wacht, ik ga het nog wel even vragen in het Action-toppers topic (:

oh bij ons zijn ze juist best aardig haha:P

succes! (:

oh echt? bij ons écht niet, pff.
Maargoed. ik ga het gewoon doen ;p

thanks (: