Dat is de vraag. Duidelijk niet op tinder want daar heb ik al 2 jaar geen geluk mee, buiten wat gasten die amper reageren. In het echte leven zoals school en hobbys ook niet want ben al ondertussen 4 keer afgewezen op 2 jaar tijd. En ook niet via speeddating, want daar had ik ook geen matches. Terwijl de rest iemand heel snel kunnen vinden. De eerste de beste die ze aanspreken wordt na een paar maanden hun vriend.
Weten jullie het soms?
Ik heb altijd het idee gehad, hoe harder ik mijn best deed met zoeken hoe minder ‘snel’ ik iemand kon vinden. Uiteindelijk ben ik zelf wel iemand tegen gekomen op Tinder waar ik nog altijd een relatie mee heb. Denk niet echt dat er één antwoord gaat zijn waar je de leuke mannen gaat tegenkomen.
Ik zou in ieder geval niet te gehaast willen zijn, vaak loopt het dan uiteindelijk niet hoe je wilt dat het loopt. Het gaat er niet om hoe snel je een leuke man vindt of hoe snel de mensen in je omgeving een leuke man tegenkomen. Dus ik zou gewoon proberen, nu het weer kan, om eens een avondje op stap te gaan en wie weet dat je iemand tegen het lijf loopt.