waar omslag tijdschrift maken??

Hallo,
Voor valentijn wil ik mijn vriend een Voetbal Ineternational geven met zijn hoofd op de voorpagina. Dat ik zegmaar de omslag laat drukken en zelf een actuele VI koop en m daar in niet. Ik heb al flink gegoogled maar niks kunnen vinden.

Weet iemand waar ik zo’n omslag kan maken en bestellen?

Alvast bedankt!

xx,

met word 2010 kun je als je een nieuw document opent kiezen uit verschillende templates. En er staat als het goed is een link bij, dat je er op internet nog meer kunt vinden. Daarbij kun je verschillende dingen dus creeën, bijv ook kalenders enz.

publisher
word
photoshop
Maar op een website wet ik niet

Zelf maken… gewoon een voorbeeld van het bestaande blad zoeken en dan namaken, maar dan met je eigen hoofd erop

je kunt toch ook als je die koopt die voorkant inscannen en dan je vriend z’n hoofd erin bewerken?
dan staan er ook de goede dingen op enzo

dat kan ook ja. Alleen dan moet je dat wat er al op de voorkant staat wel even web bewerken…

ja, en als je dan alles hebt ingescand en bewerkt, moet je het op mooi glanspapier uitprinten of anders laten uitprinten, maar dat kost wat…
Verder is photoshop heel handig om foto’s in te bewerken, maar wel moeilijk als je het nog nooit hebt gedaan. Anders kun je altijd met paint of wat dan ook (word, etc) de foto over de ingescande voorpagina zetten. dan lijkt t alsof.