Waar naartoe met tienertour?

Hee,
Ik wil graag deze week nog met een aantal vriendinnen tienertour gaan doen. voor diegene die niet weten wat het is: 3 dagen onbeperkt reizen met NS treinen door heel NL.
Weet iemand nog leuke plekjes in Nederland? Het hoeft niet perse een grote stad te zijn, maar je moet er wel dicht met de trein bij komen. :confused:
We weten wel al dat we naar A’dam en zandvoort gaan… maar hoelang we in zandvoort blijven plakken hangt ook weer af van het weer, wat niet al te best is haha.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met leuke ideen. :wink:

naar de primark :slightly_smiling_face: in hoofddorp of rotterdam

He nog een framboos.

Maar nee geen idee, misschien Utrecht, of een andere shopstad? Nee geen idee, zie dit maar als een up.

Madurodam !

Primark sowieso, en Amsterdam alle marktjes af, en Den Haag, daar kan je geweldig beauty shoppen.

Een dag naar het strand, een dag naar Maastricht (dat lijkt me echt een geweldige stad om te shoppen) en misschien een dag naar Amsterdam. Zoiets? Veel plezier iig

maastricht vind ik een geweldige stad!

madurodam, primark, strand (ligt aan het weer natuurlijk), mondo verde, musea!
ga morgen naar het thermenmuseum in heerlen haha (A)

oke dit is raar, iedereen hier zegt dat maastricht zo’n geweldige stad is en ik ben er nog nooit geweest, en dat terwijl ik er paar een paar km vanaf woon

echt? ik woon in den haag, maar wat is erdan zo geweldig aan dat beauty shoppen??

ik heb trouwens geen idee waar je naartoe zou kunnen gaan?

Daar ben ik al eens geweest, en is miss een beetje duur (koop ik liever een leuk truitje voor haha) :wink:

Daar ga ik elk jaar heen met m’n moeder haha, maar is wel leuke stad ja.

Ja zoiets dacht ik ook al, want we gaan zeker naar A’dam en strand (zandvoort), maar dat op 2 andere dagen en ik denk niet dat we de hele dag met dit weer aan het strand blijven dus miss nog iets daar in de buurt?? Weet iemand iets leuks in de buurt van zandvoort?