waar naartoe met hardlopen?

waar gaan jullie naartoe als jullie gaan hardlopen, want ik weet nooit iets, dus ik ga nooit ;p

naar huis ? ik maak gewoon rondjes en dan eindig ik thuis.

huh, gewoon rondjes door het park? en dan terug naar huis?

Meestal ga ik naar de vuurtoren heen en weer… en als ik niet zo’n zin heb, fiets ik eerst een stukje en loop ik naar huis. Dan haal ik later weer mijn fiets op :stuck_out_tongue:

ik woon in een friesland en ga dan meestal tussen de weilanden hardlopen of gewoon in het dorp, :slightly_smiling_face:

Gewoon een rondje van een paar kilometer. Je hoeft toch geen bestemming te hebben?

bos of gewoon overal! eerst vond ik het ongemakkelijk gewoon langs huizen etc. maar nu ren ik vaak langs wegen haha waar nog meer mensen zijn, voel me juist wel goed bezig dan.

ik ga meestal een rondje door het park en dan weer naar huis

Ik hardloop soms, maar ik heb altijd het gevoel dat mensen me aanstaren , zo van daar heb je weer zo’n klein kind :S

Ik gewoon in het bos, maar misschien moet je daar eerst naartoe fietsen…
& daarna op de fiets naar huis =D

Ik loop gewoon naar het bos, klein rondje, en dan weer terug. Of ik doe een rondje langs de snelweg, ligt eraan waar ik zin in heb.

ik durf nooit te gaan hardlopen omdat ik het gevoel heb
dat mensen me heel raar aan het aanstaren zijn :blush:

dubbelpost

in de natuur als je bang bent dat iemand je ziet

Exactly, maar als ik hardloop ga ik over de dijk. Maar het is maar 4 keer voorgekomen ofzo haha.

Ik wet niet waar je woont… Maar gewoon door het bos ofso?

Ik loop de straat uit, dan sla ik rechts af, en dan kom je in een straat met allemaal vrijstaande boerderijen, die jog ik uit, op een gegeven moment kan je links de dijk op,(stijle dijk pfff) en dan de dijk uitjoggen, tot ik link mijn eigen straat zie, dan ren ik naar beneden door een paadje, langs de ezeltjes, en dan loop ik rustig mn straat in. Voor ik naar binnen ga, cooling down, en dan douchen of iig omkleden en opfrissen.
Tadam :grinning:

Op www.hartstichting.nl heb je goede schema’s.