Waar naar toe reizen morgen?

Ik had al iets geplaatst in het vakantie topic, maar aangezien daar niet altijd wordt gereageerd, probeer ik het maar even

Ik heb vanmiddag een dagkaart voor van mijn buurman gekregen, omdat hij morgen naar Limburg zou gaan om familie op te zoeken ofzo, alleen hij is ziek. Die dagkaart is dus voor morgen en ik heb geen idee waar ik naartoe zou moeten gaan maar ik vind het ook zonde om hem te laten liggen. Bovendien heb ik bijna al mijn inkopen al gedaan en is er ook niemand van mijn vrienden thuis.
Heeft iemand misschien een suggestie waar ik naatoe kan gaan?

Alvast bedankt. :slightly_smiling_face:

Hoofddorp? Primark! xD

sneek, sneekweek!

Naar Rotterdam? Primark, new look? (:

Amsterdam, altijd leuk toch :grinning:
Of inderdaad ergens naar de Primark!

naja, ze zegt wel dat ze al haar inkopen al bijna heeft gedaan dus winkelen is dan misschien niet zo’n leuk idee?

Ze zegt toch dat ze bijna al haar aankopen al gedaan heeft? Dus ik denk dat de primark geen optie is. Is er niet ergens een leuk festival iets, mega markt of weet ik veel haha.

walibi xd

In haar eentje :’)

Volgens mij lezen mensen de tekst soms heel slecht.

Sneekweek is drukkkkkk!!! Wil je naar de supermarkt voor eten en is het megadruk terwijl ik in Purmerend woon xD

ga op bezoek bij je buurmans familie :grinning: nee grapje, ik zou idd in een stad verder weg gaan winkelen, als je nog niet al je aankopen gedaan hebt?

Is het zo’n onbeperkt-1-dag-met-de-trein geval?
Ik zou zeggen: stap in een random trein, stap ergens uit (niet helemaal in the middle of nowhere) en kijk wat er te beleven valt.

wilde ik net zeggen. :slightly_smiling_face: is echt errug leuk om te doen!

Bedankt voor jullie reacties!

@Pivoine & illbesleeping: Het is inderdaad zo’n kaart waarmee je onbeperkt met de trein mag. :slightly_smiling_face:
Ik heb zoiets ooit een keer samen met een vriendin van mij gedaan en we eindigden toch, bij elk station waar we uitstapten, struinend door de winkelstraten… En dat is nou net iets wat ik niet wil doen, aaangezien ik zo’n beetje alles wat ik nodig heb al heb en bijna blut ben…

misschien ergens een leuk festival, even zoeken :slightly_smiling_face:

@Inspiratieloos2: Dat klinkt wel leuk, maar zijn festivals niet heel saai in je eentje?

Is het sowieso niet saai in je eentje in de trein te zitte

Jawel, maar ik vind het ook zonde om niks met dat kaartje te doen…

Ja idd.

^ja dat.
(dat herinnert mij eraan een museum jaarkaart te kopen)