waar naar toe op zomervakantie?

ik heb al gezocht, maar ik kon er niet echt iets over vinden en ik heb ook al gekeken op van die vakantie sites maar ik dacht misschien weet iemand hier iets leuks?
ik zoek namelijk een leuke vakantiebestemming voor van de zomer, ik ga met mijn ouders en een vriendin een week op vakantie, we zouden graag naar een camping willen en mijn ouders willen dan in een stacaravan of zoiets, mijn ouders willen dan ook dat ze bijvoorbeeld kunnen bergbeklimmen of steden bezoeken maar ik en mijn vriendin willen natuurlijk lekker naar het strand en 's avonds uitgaan ofzo dus weet iemand een leuke camping of tips? het liefste in spanje of frankrijk of italie?
we hebben natuurlijk wel op sites rondgekeken maar ik dacht dat het toch ook wel leuk was om het gewoon van mensen zelf te horen in plaats van op een site te lezen!

ik ga naar Italië en Argentinië

Ik ga naar kroatie.

Kos. :grinning:

oh ik zal er nog even bij zeggen dat het wel met de auto aan te rijden moet zijn want we hebben geen zin om met het vliegtuig te gaan aangezien we dan niet zo veel baggage mee kunnen nemen

Misschien op Belvilla een leuk huisje huren? in de ardennen ofzo?

ja alleen we willen dat het warm is, en dat er meer mensen zijn waar we mee om kunnen gaan, daarom dachten we aan een camping in italie ofzo iets?
de ardennen zijn we niet zo weg van dus dat gaat hem niet worden

ik ben naar campind de la noguiere geweest in frankrijk :slightly_smiling_face:
ik vond het erg leuk, je kan even op hun site kijken

Spanje El Delfin Verde!! super leuke grote camping met veel jongeren en daar kan je huisjes huren zeg maar , dat deden wij ook. :grinning:

En Frankrijk misschien? het is daar ook aardig warm, ik had daar ook een appartement ding iets. En niet zo heel duur! :grinning:

Ik zit ook al te gokken, ik denk een leuk weekendje London en verder werken of mss wat verder weg voor een week. Egypte ofzo :0

@ loesieJJ en dalicious, bedankt zoiets is inderdaad wel wat we zoeken! ik zal het aan mijn ouders laten zien

Camping Europa Selvilla!

Aan het gardameer, uitgaansmogelijkheden genoeg en stedentrips etc!

ja het gardameer was ik 2 jaar geleden ook en daar zat ik ook al aan te denken

ik ga naar camping san francesco in italië?
iemand hier ooit al geweest hihi?

Kijk in een boekje van Soulmar Tours.Staan een heleboel hotels in,in allerlei verschillende landen zoals Spanje,kroatie etc.
Ik ga met soulmar tours naar lloret de mar dit jaar. Ben heel benieuwd!

Ps. Zijn vrij goedkope vakanties!

Spanjee, as always.

Mallorca, Servië en Griekenland =D

Edit: Daar ga ik naartoe, ik dacht dat daar dit topic voor bedoeld was

Ik ga in ieder geval met mn ouders naar Lanzarote!

Ik wil naar Tunesie!
Je zou naar Italie kunnen gaan. Aan de kust ofzo? Bij Cavallino in de buurt is het heel leuk! Kun je ook nog een dagje naar Venetie :slightly_smiling_face: