waar moeten mijn spullen?!

Mijn kamer wordt zeg maar ge- restyled.
maar nu weet ik niet waar ik al mijn spullen moet laten,
ik krijg nieuw behang, nieuwe vloerbedekking nieuw bed, kast, bureau etc etc
maar ik heb heeeelll veel spullen ook kast bed enzo en nog tv, pc,
boeken en gewoon al mijn spulletjes weet je wel…
alles zit in tassen en doosjes, maar er is nergens ruimte om die te plaatsen -.- uh
iemand ideeën of tips?

Ophangkasten? Plankjes? Stiekem in je broertjes kamer dumpen?
Geen idee, maar is je kamer zo vol dat je niet een extra kast kan neerzetten dan?

Ga naar de ikea en dan naar de opberg spul.
Koop een paar grote dozen en zet die ergens op.
Er zijn ook planken bij de ikea te koop 10 euro, daar kun je ook heel wat opzetten :slightly_smiling_face:

Je kunt ook een stellingkast bij de ikea kopen, en dan de bijhorende doosjes en deurtjes, of hier en daar een vakje 'open’laten. Boven op zo’n stellingkast kunnen dan nog een heeeeele hoop boeken en cd’s en dvd’s. En dan nog een ladekast, daar past veel kleding in en je tv kan er mooi op :slightly_smiling_face:

goodluckk

Gooi wat weg?
Bijvoorbeeld schriften van school van vorige klassen enzo.

zo’n leuk net voor aan de deur kopen van de Ikea met die rondjes, weet alleen niet of ze die nu nog hebben.
& inderdaad heel veel spullen, zoals schriften/agenda’s van vorige klassen weggooien wat sommige andere ook al hebben gezegt en de spullen die je dan nog hebt op plankjes zetten.

Is je kamer zo klein dan ;O

En zaten ze voordat je kamer gerestyled werd dan ook in tassen? Zo niet, doe het op de zelfde manier.

Of koop gewoon wat plankjes voor aan de muur en een kast

maar niets kan in me kamer overblijven, want ik krijg vloerbedekking en dan moet de vloer zeg maar leeg zijn om bedekt te worden,
en plankjes aan de muur ofso: we zijn bezig met behangen

hebben jullie geen schuur om het in te zetten tijdelijk, en staads als er weer iets in je kamer mag, iets uit de schuur halen, en dingen die echt neit in de schuur kunnen bijvoorbeeld niet vochtig mogen worden, op zolder of een logeerkamer ofzo, of tijdelijk in ee of andere ruimte, je kan vast wel een plakje vrijmaken ergens.

helpt dit?

Je hebt nieuwe kast, bed etc. Nou doe je oude bed, kast etc dan weg.
Spullen die je niet gebruik weg gooien, spullen die te kinderachtig zijn of erg oud. WEGgooien.
en er is vast wel ruimte voor 2 plankjes en wat dozen etc. ik heb zelf een kamer van 4,25(?) bij 2,25(?) meter en alles pas er mooi in, gewoon handig gebruik maken van de ruimte.

oh zo reserve kamer? laat je spullen in dozen zitten en de spullen die je vaak in een doos. EN makeup en dagelijkse verzorging etc kan je op de badkamer leggen.

en ja je bed,kast etc gewoon wegflikkeren. Je krijgt toch een nieuw