over een paar maandjes ga ik naar ny maar ik heb dus echt geen iedee waar ik moet shoppen… heeft iemand die er al geweest is misschien een iedee?
Ik ben er deze herfst geweest! was echt super…
je hebt er van die bussen die je overal naartoe brengen, moet je 1 kaartje hebben en dan kan je volgens mij elke dag met die bus
Fifth Avenue is gewoon heel leuk om te kijken, dan heb je nog Soho ( vond ik zelf heel leuk met victoria’s secret & hollister enzo )
en je kan 's avonds ook in het Rockefeller center ( heel hoog gebouw) is echt heel mooi om al die lichtjes te zien!.
En bij Forever 21, moet je ook even naar binnen lopen ;’)!
Jaloersjaloersjaloers… Nee, ik ben dus nog nooit naar NY geweest, maar veel plezier en sorry voor deze nutteloze reactie…
bij LEVI’S! Die broeken zijn hier ongeveer 100 euro, daar 50 of 60 en ze zijn zo mooi en fijn! Die moet je echt halen.
ohjaa, forever21 inderdaad! zijn er heel veel dus niet te missen.
overal.
aaah hihi dankjewell <3
Macy’s, Bloomingdales, en natuurlijk Saks het grootste warenhuis ter wereld.
Dan heb je ook nog Hollister, Century21, Juicy Couture, Tiffany&co.
victoria’s secret
5th avenue en Soho!
Victoria’s secret ofc!
victoria’s secret zeker!
en abercrombie and fitch ook leuk in ny
Ik vind New York nou niet echt een shopstad, ik zou wel langs victoria’s secret gaan en idd Levi’s (ookal gaan die broeken heul snel kapot)
nou Macy’s sowieso, en daar vlakbij zit victoria’s secret dus daar kan je ook even naar binnen lopen (: Forever 21 moet je natuurlijk ook naartoe, ik zou naar de winkel op times square gaan, leuk s’avonds ook met al die lichtjes (: Die is trouwens best groot er gaan verdiepingen naar beneden… Als je outlet wilt shoppen kan je met de bus naar New Yersey gaan, waar een outletsopping center zit. Dat is zeker de moeite waard als je wat langer in New York bent, maar als je er maar een paar dagen bent zou ik het niet doen… En 5th avenue natuurlijk, maar dat ligt voor de hand (;
ik wil naar new york!
Ik heb geen idee. Maar ik ben wel verschikkelijk jaloers!
SOHO for sure!
Victoria’s Secret, Forever21, Hollister Co., Abercrombie & Fitch, Juicy Couture, Sephora, Ulta (als die in New York zit), Saks, Bergdorf Goodman, Henri Bendel (veeeeeel te duur en groot maar als je van Gossip Girl houdt vind je dat vast leuk!), Macy’s, Bloomingdale’s, Century21!
En wat hierboven gezegd is, in New Jersey zit een grote outlet mall, daar zou ik ook eens kijken. Ik ben naar Jersey Gardens geweest.
Heel veel plezier, New York is echt fantastisch!