Waar maak ik het uit?

Ik ga donderdag met mijn vriendje praten en ga het waarschijnlijk met hem uitmaken (of we maken het samen uit)… Onze relatie gaat gewoon niet meer en ik sta nu goed achter mijn besluit. Maar ik zit met een probleem, ik heb geen idee waar we ergens moeten afspreken. Bij hem of mij thuis gaat niet, het is ver reizen en (naar mij moeten we nog met z’n 2e op 1 fiets en naar hem is een stuk lopen vanaf het station). Ook ben ik lang niet bij hem thuis geweest dus het maakt alles gewoon zo ongemakkelijk. We hebben daarom besloten in het openbaar af te spreken… Zelf dacht ik aan een parkje ergens waar we rustig kunnen zitten en gezien het redelijk goed weer wordt kan dit wel, maar is dit wel de beste keuze? Ik weet het anders echt niet… Iemand suggesties?

Als jullie het er beiden over eens zijn, maakt het niet zoveel uit waar je zit, als je maar gewoon 'n rustige plek hebt waar je rustig kunt praten.

Gewoon een rustige plek inderdaad, waar je kunt praten zonder gestoord te worden door iemand anders.

Ja alleen is het gewoon lastig welke plek af te spreken… Ik dacht zelf dus het park maar het moet niet ongemakkelijk worden als we bijvoorbeeld nog 5 min bus moeten of moeten lopen vanaf het station

Als ik jou was zou ik toch gewoon die reis naar hem toe maken. En dan wel afspreken op een moment dat hij alleen thuis is, dus dat z’n ouders enzo niet “in de weg zitten”. Het is voor hem al rot genoeg dat hij zijn vriendin kwijtraakt, dan wil je niet ook nog eens een stuk naar huis moeten reizen met je verdriet… Niet dat jij er geen verdriet van kunt hebben, maar jij bent wel degene die de keuze maakt, dus je bent er al op ingesteld terwijl hij het zelf misschien helemaal niet ziet aankomen.

als je het maar rustig brengt, dat is het belangrijkste.