Waar L'oreal wild ombre kopen?

Ik ben echt al bij veel drogisterijen geweest en de Kruidvatten en Etossen, maar overal is Nummer 1 (en nummer 2 maar volgens mij is die niet in Nederland?) uitverkocht… ze hebben alleen Nummer 3.
En overal waar ik het vraag weten ze niet van hun ‘Collega’s’ waar ze het wel verkopen.

Zelfs op internet kan ik het niet eens vinden om het te kopen? Weet iemand wel een vestiging waar je dit nog kan kopen? Online, of bij een drogisterij ergens?

Of weet iemand een simpele manier om je haar ombre te maken thuis? Een DIY-je? Thankss iniedergeval!

Bij ons hier in de etos verkopen ze 2 soorten van dat ombre gebeuren.
Nummer 1 en 3 hebben ze hier, nummer 2 heb ik nog nooit gezien.

Ik wil die ook heel graag hebben! Ik kan ze ook niet op de l’oreal nederland pagina vinden…

Hij kost ook maar rond de 10 euro toch?

@alaradalya, ja ik hoorde ook iets van Syoss Lightening om je haar ombre te maken… maar ik ben bang dat het dan té blond word… heb je misschien een goede DIY link dan :grinning:?

@soesjes, nee hij is 16.99 bij de Etos (helaas lege schappen hehe) en bij sommige 18.99 geloof ik, maar ook helaas lege schappen waar ik woon.

het werkt persoonlijk vind ik wel supergoed

je kan ook blondeerpoeder halen bij de kapperswinkel en dan ben je 5 eu kwijt (:

@neneche,
Okee bedankt! Ik vind het toch jammer dat alle beauty & haar producten in Nederland een stuk duurder zijn dan in bijvoorbeeld Duitsland, en al helemaal vergeleken met de VS.

@Soesjes ja hé ! In duitsland bij de DM drogist geloof ik, is het denk ik 8 euro, en in Engeland zelfs 6 dollar bij drugstores… hier gewoon ongeveer 18 euro pfffoee…

@Alaradalya bij die 2e tutorial vind ik dat dr haar wel mooi karamel-achtig is geworden aan de onderkant… zelf heb ik donkerblond haar
Maar ik vraag me dan echt af, aangezien ik heel veel producten in dat lijstje van de 2e tutorial zie, heb je dan gewoon een echt super blonde haarkleuring nodig?
Sommige verven ook de bovenkant dus de roots wat bruiner zag ik ook, ik snap de volgorde echt niet aahh lord :cold_sweat:

Koop hem hier bij de kruidvat/etos in nederland en je bent €16.99 kwijt, of je rijd naar de DM in Duitsland en betaald €6.75.

Ik heb hem vandaag gekocht, de nummer 1, voor het donkerste haar, bij de etos in de ferdinandbolstraat in Amsterdam! Ik vind het effect heel mooi, alleen had ik waarschijnlijk veel te weinig bleek spul in mijn haar gedaan aangezien het nu aan de onderkant lichtbruin is geworden ipv donkerblond :stuck_out_tongue:
Ik ga het morgen nog een keer doen, want ik heb nog best veel over van het bleek spul.

Doe het dan met bleek, die hele ‘ombre’ set is gewoon lichtende haarverf met een of ander raar ‘expert’ borsteltje, en ik vind dat het een hele strake overloop geeft dus ik zou het gewoon met bleek doen, of bij de kapper.