Waar ligt jouw grens?

Hoi allemaal,

Ik ben een meisje van 13 en sinds anderhalve maand super gelukkig met mijn vriendje. Helaas woont hij best ver weg :frowning_face: Ik probeer hem 1 keer per week te zien. We msn’en wel elke dag. Meestal doen we niet zo klef op msn… maar als we samen zijn zijn we eigenlijk alleen maar aan het zoenen :blush:

Ik heb een aantal vraagjes aan jullie. Het zou super zijn als jullie ze zouden beantwoorden!

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend?
waar kus jij je vriendje? (ja oke, mond, maar ook nek of andere plaatsen?)
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust?
waar mogen zijn handen komen en waar niet?
wat is jouw perfecte kus?
nog andere leuke kus-tips?

Het zou me echt helpen als jullie zouden antwoorden!

xxx

Ik heb geen vriendje, maar upperdepup! :slightly_smiling_face:

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? 14, met m’n eerste vriendje (:
waar kus jij je vriendje? maak er maar kuste van haha. maar op de mond, nek, achter z’n oor, maar kwaliteit gaat wel voor kwantiteit hea!
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? Mond, nek (dan net onder je oor). Verder niet echt want dan flip ik 'm omdat ik niet tegen kietelen kan (:
waar mogen zijn handen komen en waar niet? kont is toch wel de grens.
wat is jouw perfecte kus? gewoon, nee niet gewoon, een kus waarbij je echt voelt dat diegene echt wat voor jou voelt. gewoon zacht en teder (:
nog andere leuke kus-tips? variaties proberen? als je ligt bijvoorbeeld en hij hangt erboven enzo (:

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? Toen ik 13 was.
waar kus jij je vriendje? (ja oke, mond, maar ook nek of andere plaatsen?) Ik deed het wel in zijn nek en dat vond hij altijd lekker, en op zijn buik maar daar kon hij nooit tegen.
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? Op mijn mond.
waar mogen zijn handen komen en waar niet?eerst alleen op mijn kont later ook borsten.
wat is jouw perfecte kus? Een lief kusje op je mond.
nog andere leuke kus-tips? Wissel het zoenen af, niet telkens alleen maar met tong maar ook af en toe tussendoor gewoon lieve zoentjes.

Op mn 14e
Eigenlijk alleen zn mond
Mond, nek, voorhoofd.
Overal
Een beetje krachtig, niet zo rustig dus.
Tips:
Het is lekkerder als je iets voor die gene voelt.
Niet mn vriendje, maar gewoon de laatste jongen waar ik ‘iets’ mee had.

ik heb geen vriendje, ik praat wel over m’n ex
Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? toen ik vijftien en een half was
waar kus jij je vriendje? (ja oke, mond, maar ook nek of andere plaatsen?) nek, neus, wang, die dingen
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? oorlelletje en nek. en mond natuurlijk :grin:
waar mogen zijn handen komen en waar niet? zowat overal, behalve op m’n borsten haha, dat vind ik echt irritant
wat is jouw perfecte kus? in de regen <3
nog andere leuke kus-tips? niet echt nee

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? toen ik 15 was
waar kus jij je vriendje? (ja oke, mond, maar ook nek of andere plaatsen?)pff, overal? nouja, niet op zijn voeten :’)
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? mond en wang vind ik toch het lekkerst. en voorhoofd
waar mogen zijn handen komen en waar niet? overal. als we samen zijn in elk geval. niet in het openbaar haha
wat is jouw perfecte kus? een rustige zoen waarbij je een hele tinteling door je lijf voelt.
nog andere leuke kus-tips? -

12e
Nek, oor, buik, wang…
Voorhoofd
Bijna overal
Passioneel

thanks alvast allemaal! :slightly_smiling_face:
maar nog meer reacties zijn hartstikke welkom!

Ik was vijftien, bijna zestien. Bijna een jaar geleden dus.
Waar kus jij je vriendje?
Well, to be perfectly honest, heb ik 'm nog nooit ergens anders dan op z’n mond gezoend. Oh, nee wacht, een keer in z’n nek haha.
In m’n haar. Dan voel ik me zó ontzettend veilig.
Waar mogen zijn handen komen en waar niet?
Niet in mijn broek, voor de rest ligt het aan de situatie.
Wat is jouw perfecte kus?
Die in de auto afgelopen zaterdag. Hij had me heel toevallig net verteld wat zijn gevoelens voor mij zijn, en ik kon eigenlijk niks zinnigs terugzeggen op ‘Ik ook’ na, en toen kuste hij me heel zachtjes heel lief op mijn mond, waarna hij met z’n voorhoofd tegen die van mij aan naar me glimlachte. Ik smolt!
Nog andere leuke kus-tips?
Moet je zelf achter komen, er zijn zoveel manieren en dingen die je kunt uitproberen maar 't is veel leuker om samen iets persoonlijks te proberen dan een beetje zitten lezen wat andere meiden hebben gedaan.

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? 11?
waar kus jij je vriendje? (ja oke, mond, maar ook nek of andere plaatsen?) Haha, overal;p. Maar voornamelijk op zn mond.
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? In mn nek!
waar mogen zijn handen komen en waar niet? Ehh, overal;p.
wat is jouw perfecte kus? Samen op bed, gewoon een kus met veel liefde.
nog andere leuke kus-tips? Euuh, nee;p

haha, je hebt ergens wel een punt.
Maar toch handig dit… :wink:

Op mn 14e ofzo?
Nek, wang, neus, voorhoofd. Als ie naast me ligt schouder borst. :stuck_out_tongue_winking_eye:
In m’n nek ^^ En lief als ie me een kusje op mn neus geef (niet officieel mn vriendje trouwens)
Overal, ben 20 (;
Hangt van het moment af, als je elkaar beiden gewoon goed aanvoelt en je dat zelf ook voelt zeg maar.
K vind het fijn met zoenen als hij iets aan mn onderlip zuigt, ja klinkt vaag. Beetje variatie, iets bijten. Kusjes tussen zoenen door, wat dan ook. :slightly_smiling_face: Of opeens vol passie idd

Hoop dat je d’r wat aan hebt! x

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? 13
waar kus jij je vriendje? (ja oke, mond, maar ook nek of andere plaatsen?) Overal, behalve op z’n voeten gadverdamme haha
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? In m’n nek, of als we slapen en ik lig met zn rug naar hem toe dat ie dan een kus geeft op mijn schouders/rug, zo lief! En op m’n voorhoofd en in m’n haar en op m’n wang. Overal waar hij mij kust is fijn en lief en leuk haha.
waar mogen zijn handen komen en waar niet? Ehm… overal behalve mijn voeten (bleh ik haat voeten)
wat is jouw perfecte kus? Zo eentje waar bij je samen in bed ligt, dicht tegen elkaar en dan elkaar aankijkt en hij door je haar gaat en met een lach een hele lieve zachte voorzichtige kus geeft
nog andere leuke kus-tips Nee niet echt, t komt allemaal vanzelf wel

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? Ik was 13.
Waar kus jij je vriendje? Mond, nek, wang, oor, buik, voorhoofd, overal wel eigenlijk.
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? Als hij me kust op m’n voorhoofd vind ik het altijd zo schattig, heel beschermend. Naja, eigenlijk overal wel hihi.
Waar mogen zijn handen komen en waar niet? Overal. Niet in het openbaar natuurlijk.
Wat is jouw perfecte kus? Een kus waarbij je voelt dat diegene echt van je houdt en jij van hem, dat geeft echt een fijn gevoel.
Nog andere leuke kus-tips? Het is leuker om het zelf uit te proberen! Wat de een leuk vindt, vindt de ander niks.

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? ik was 15
nek, buik :slightly_smiling_face:
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? mond, in men nek, een lief kusje op men voorhoofd is zo schattig :slightly_smiling_face: enja voor de rest zo’n beetje overal eigenlyk
waar mogen zijn handen komen en waar niet? hangt ervanaf hoe lang je samen bent
wat is jouw perfecte kus? waarbij hij eerst je gezicht aanraakt en door je haren gaat, je in de ogen kijkt en dan iets heel lief zegt & je daarna passioneel kust, kussen in de regen vindt ik ook heel romantisch
nog andere leuke kus-tips? snoepjes :slightly_smiling_face:

12, tijdens flesje draaien haha
mond, maar ook in zijn nek, en soms een kleintje op zijn wang
op mijn mond
overal behalve mijn borsten, dat vind ik niet prettig, geen idee waarom
een lief kusje op mijn mond
je kan em ook onder het zoenen plagen, zo kan je ook nog lekker lachen… tenzij hij daar niet van houd, dat soort grapjes.

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? 14
waar kus jij je vriendje? (ja oke, mond, maar ook nek of andere plaatsen?) Nek, wang, oor, schouder, …
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? nek, neus, voorhoofd, …
waar mogen zijn handen komen en waar niet? Overal wel
wat is jouw perfecte kus? Lachen en door mijn haar gaan met zijn handen of over mijn gezicht aaien
nog andere leuke kus-tips? moet je zelf weten :slightly_smiling_face:

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? 14
waar kus jij je vriendje? (ja oke, mond, maar ook nek of andere plaatsen?) mond, wang, buik, oor xD
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? mond, nek, haar,overal?xD
waar mogen zijn handen komen en waar niet? overal
wat is jouw perfecte kus?eehm tja…
nog andere leuke kus-tips? leuk> zoenen terwijl je an het zwemmen bent :wink:

Gohh ik vindjou echt ouder overkomen dan dat je bent hahaa door hoe je “typt” enzo x)x)

maar OT. ;p;p

Wanneer heb jij voor het eerst gezoend? 14e x)
waar kus jij je vriendje? (ja oke, mond, maar ook nek of andere plaatsen?) Uuhm jaa nek, wang en mond dan :stuck_out_tongue_winking_eye:
Waar vind je het fijn als jouw vriendje jou kust? overal?! x)
waar mogen zijn handen komen en waar niet? nietop “intieme plekken” hahaa voorde rest overal. xD
wat is jouw perfecte kus? ik hebgeeen idee. xD
nog andere leuke kus-tips? uuuhmm ?, opdekopzoenenn :stuck_out_tongue_winking_eye: