Hmm, ik weet niet. De sneakers bij de footlocker enzo zijn gewoon als schoenen bedoeld en niet als sportschoenen. Maar als je ze bij sport 2000 ofzo haalt zie ik het verschil niet zolang ze er ‘leuk’ uitzien. Ik bedoel die foto’s die jij geeft, in mijn ogen verschilt dat niet zo heel veel van de ‘draagbare’ Nike’s.
Mij maakt het echt niet uit of je die wel of niet aantrekt, zolang je het maar goed combineert.
Om nu een hele sportoutfit aan te trekken… tja. Aan de andere kant: Adidas jasjes zijn nu ook niet meer alleen maar om te sporten, maar ook gewoon een fashion item (al jaren).
Dus ik denk dat de lijn inderdaad een beetje vervaagd. Je kan er wel sportief bijlopen, maar om nou te gaan shoppen in dezelfde outfit als de outfit die je gebruikt om te sporten… daar gaat het mij te ver.
Sneakers ok, sportjasje ok, maar als je dan ook nog een sportbroek aantrekt denk ik persoonlijk dat je inderdaad bent gaan sporten, ipv dat je gewoon eene leuke outfit aantrekt. Als je dat met een spijkerbroek combineert is het voor mij toch weer anders