Waar lezen jullie graag over?

Hai, mijn naam is Loesje en ik ga binnenkort schrijven voor een jongerenwebsite!
Voordat ik items ga schrijven vroeg ik me af waar jongeren (dus jongeren van de 12 tot ongeveer 24 jaar) graag over willen lezen. Het is soms nogal lastig om hier achter te komen. Ik schreef al 2 jaar voor een andere website en eigenlijk schreef ik alleen maar items die ik zelf leuk vond om te lezen.

Dus… waar lees JIJ graag over op het internet? Specifieke nieuwsberichten, blogs, andermans dramatische (levens)verhalen of heb je een hekel aan lezen en kijk je liever naar filmpjes op Youtube? Laat graag een bericht achter, ik ben erg benieuwd naar je mening!

Heb je zelf een leuke tip voor een (nieuws)item? Laat dan ook een bericht achter, dat zou tof zijn.

Bedankt :wink:
Groetjes, Loesje

Ik lees graag blogs en columns. Do It Yourself vind ik ook altijd leuk om te lezen. Celebs en make-up berichten sla ik haast altijd over.

Euhm reisblogs vind ik altijd wel tof.
Make up, celebs en looks sla ik altijd over.

^ Ja, reisblogs zijn vet!!

Reisblogs zijn inderdaad erg leuk en artikels over muziek vind ik ook altijd leuk om te lezen! succes!

Thanks! Hier kan ik zeker iets mee :slightly_smiling_face: Reisblogs zijn echt tof om te maken… Ik ga hier zeker iets leuks mee doen!!