Waar leuke laarzen kopen met kleine voeten

hee mensen ik zoek dus al een tijde je leuke laarzen maar heb dus het nadeel dat ik hele kleine voeten heb 35. jullie zullen nu vast denken dat dat makelijk is juist hele maal niet want ik moet dus altijd tussen de kinderafdeling kijken en daar zitten dus niet echt leuke laarzen tussen voor meiden van bijna 15. dus als jullie leuke winkels kennen waat je leuke iennie mienie laarsen kunt kopen zet de namen hieronder.
thanx

Nee sorry :wink:
uup

bij new look weet ik wel dat ze mooie hakken hebben van maat 32 tot 35 (belachelijk voor kinderen maarja) dat had ik van een vriendin gehoord. dus misschien hebben ze daar ook laarzen.

en wat vind jij kleine maten? ik heb maat 36 en dat is eigenlijk makkelijk te doen, de meeste ‘volwasse’ schoenen zijn vanaf maat 36. heb je kleiner dan weet ik niet echt laarzen voor je, maar allstars heeft wel hele leuke schoenen voor maat 35 en kleiner, en nog voor de kinderprijs ook, wat al snel 50% scheelt…

je kunt misschien ook maat 36 pakken en daar zo’n zooltje inleggen zodat de schoen wel gewoon zit zeg maar.

uggs die zijn er ook in kindermaten, en pluspunt je voeten lijken er niet zo klein in!

bij cinderella hebben ze laarzen enz. vanaf 35 ik heb het ook een tijd gehad maatje 35 dat is echt vervelend… maar bij die winkel hebben ze schoenen in maar 35

http://www.cinderella.nl/

heee dames,
ik heb een hele leuke schoenen winkel gevonden ik heb zelf nl ook maatje 34 en het is echt een ramp om schoenen te vinden maar ik heb dus echt een leuke schoenen winkel gevonden ze hebben ook een website www.stravers-shoes.com echt heel veel soorte laarzen is slaag daar altijd ook voor pumps enzo…

succes!!! :wave:

Ik heb nog wel een paar maat 35/36 vintage laarzen :slightly_smiling_face: