Waar lekker schrijven?!

He meiden,

ik vroeg me af waar jullie zoal schrijven?! Ik vind het best lastig om een goede plek te vinden, het liefst wil ik in een inspirerende omgeving schrijven, maar ik word ook heel erg snel afgeleid. Nu werk ik meestal in het thuiskantoor van mijn vader als hij er niet bezig is. Daar is in ieder geval niet echt afleiding, maar inspirerend is het ook niet…

xoxo

Aan tafel.

Nou ja, ik achter mijn computer (en in de bus, maar dan schrijf ik op papier). Als ik achter mijn computer zit gaat het meestal wel vanzelf (in mijn hoofd reis ik dan wel de hele wereld rond).^^

Ik heb m’n laptop, dus kan overal wel schrijven… Maar aan de eettafel bijvoorbeeld of aan mijn bureau, maar als ik in bed zit met mijn laptop krijg ik ook héél vaak heel veel inspiratie. xd

In het bos op een kleedje.

Onder de douche bedenk ik het wel eens, en dan werk ik het op m’n kamer ofzo uit.

:rainbow_flag:
HIPSTERS hihi

^ wtf.

Ik wil ook weer gaan schrijven!!!

Goed lekker offtopic xd

Ik schrijf wanneer ik iets bedenkt. Wanneer iets me te binnen schiet.
Of wanneer ik verveeld ben. Gewoon altijd een schrijfblok klaar hebben liggen.

En verder type ik altijd alles over op mn bed, liggend. Daar pas ik ook alles aan.

Maar schrijven doe ik overal en nergens eigenlijk.

Op mn schrijfplekje ^^. Ik heb een zolderkamer (zo’n hele ouderwetse, waar je nog moet bukken om door de deur te kunnen - een vriendin van me noemt het dé grot) En aan de zijkant (aflopend dus) heb ik mijn stiefvader een groot bureau van ruim 2 meter breed en 1,5 meter diep laten maken. Op de aflopende muur plak ik inspirerende quotes. Nu heb ik er een muur sticker op waar op staat “Joy is not in things, it’s in us.” Net daarboven zit mijn dakraam en twee muren in mijn kamer zijn paars - dat werkt voor mij altijd enorm inspirerend ^^.

Oh, en ik de tuin onder de pergola dat werkt ook goed ^^.