Waar laten jullie je handen bij het zoenen?

Hooi,

Ik heb een vraag waar laten jullie je handen bij het zoenen?
Waar laten jullie je handen als jullie op bed liggen en jullie zoenen, ik zit daar altijd mee in de knoop:$
We liggen op onze zij, hij heeft zijn arm onder mijn hoofd en zijn andere is overal en nergens, ik heb één hand op zijn gezicht of dooor zijn haren. Maar de arm waar ik op lig weet ik nooit te plaatsen hebben jullie misschien tips?:blush:

XXX

nou ja mijn bff slaat ze in het rond

Onder hem? Ik weet niet of dat lekker ligt maar het valt te proberen. Anders tegen zijn borst of buik aan?

Uhmm ik denk dat je er gewoon niet zo heel veel over moet nadenken
Maar daar heb je nu wss niet zo veel meer aan omdat je er nu al wel over nadenkt haha

Gewoon erafhakken die arm.

hahahhaahhaha

Put your hands up for Detroit :guitar:

Geeeen idee dat is echt niet iets waar ik dan op let :flushed:

Die arm ligt altijd een beetje spastisch tegen mijn en zijn borst aan. En die vrije arm is ook overal en nergens.

Ik ben echt heel hard aan het nadenken, maar ik heb eigenlijk geen idee. :flushed:

geen idee eigenlijk haha,
als je er niet aan probeert te denken, leg je je arm onbewust wel ergens neer :wink:

ik heb de hand van de arm waar ik op lig zegmaar tegen zijn tegen borst aan

Overal een beetje. :’) Meestal is er wel eentje in zijn haar aan het woelen, soms allebei. Anders ligt mijn andere hand een beetje op zijn borst of op zijn rug. Denk ik dan, ik heb er nog nooit over nagedacht eigenlijk.

Meestal kriebel ik dan gewoon een beetje op zn borst of leg mn hand daar neer

om z’n nek ofzo

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maargoed… Als jij onder hem ligt kun je je handen op/over zijn rug leggen oid? Nooit opgelet eigk… :cold_sweat:

tegen zijn borst of buik aan denk ik??

Overal en nergens, bij mij nooit echt een probleem waar ik me mee bezig hou dan.

Armen om hem heen slaan :slightly_smiling_face: