waar laat je je maandverband

Maar dan staan zij meer voor lul dan jij hoor xD

Ik heb het in een klein vakje met rits in mijn tas zitten.
Ik stop onder de les wel eens een maandverband gewoon even in mijn broekzak en ga dan onder de les even naar de wc, dan is er bijna niemand op de wc.

Anders kan je inderdaad misschien wachten tot iemand de wc door trekt en het op dat moment eruit scheuren .

Mensen gaan je echt niet uitlachen of raar over je denken omdat je ongesteld bent hoor :slightly_smiling_face: En je kan een klein toilettasje kopen en het daar in doen :slightly_smiling_face:

Ik doe het in een klein eveloptasje, waar precies 2 maandverbandjes in passen.
Dat anderen het horen boeit echt niet hoor. Zou het jou iets uitmaken als jij het een keer zou horen naast je? Nou dan (:

Ik dacht serieus dat je bedoelde waar je gebruikt maandverband moest laten :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning: (kapotdom xd)

Ik vind het sowieso dom dat er geen aparte prullenbakjes voor staan in jullie wc.

In ieder geval. Ik heb gewoon een tas (duh) en dan stop ik ze onder wat boeken of mijn agenda. En dat geluid maakt echt niet uit. Ieder meisje kent het, dus ze staan er echt niet raar van op te kijken. (:

^ haha dat doe ik ook altijd, of als er net zo’'n heel groepje half schreeuwende meisjes het toilet in komt, niemand die het dan hoort haha !
eigenlijk is dit allemaal nergens voor nodig want we zijn allemaal meisjes en iederen heeft ermee te maken, maar toch blijft het genant ofzo,
net als poepen, tis doodgewoon maar als je naast je allemaal scheten enzo hoort en je ziet wie het is even later is het toch wel erg ongemakkelijk haha!

onder je shirt.

zoals de meesten hier al zeggen, je hoeft je nergens druk om te maken!
en hoe oud ben je eigenlijk? want op je profiel staat 21, maar ik neem aan dat dat niet zo is?

Waar iedereen zich wel niet druk om maakt tegenwoordig zeg :’)

Stop het gewoon in een klein vakje of in een apart tasje.

gewoon ergens in me tas boeit me niet wie het ziet en boeit me dus ook niet of je het hoort als ik het uit me onderbroek ‘scheur’
iedereen is ongesteld?

Je titel klopt niet echt met je vraag.

Haha ikook.xd
maar ga gewoon onder de lessen, en stop het van te voren in je broekzak/laars.

Je kan misschien gewoon beter tussen de lessen door, of tijdens de les (bij een leraar die daar een uitzondering voor maakt) en dan kan je toch gewoon je tas meenemen? Mensen kunnen er echt wel achter komen dat je ongesteld bent en daarom je tas meeneemt. En nu zie ik pas dat het niet om gebruikt maandverband gaat XD. .dat kan je gewoon bewaren in je tas, zo raar is dat toch niet, stop het gewoon in een zijvakje? En wat dat scheuren betreft. Denk nou eens na? Als jij in de wc naast je maandverband hoorde scheuren zou je toch ook niet denken: OOH, DIE IS ONGESTELD. WAT GENANT?!.

ik doe het gewoon in het achtervakje van mn tas in en toilettas en ga meestal tussen de lessen naar de wc

hahaha, toen ik nog maar heel kort ongesteld was vond ik dat ook altijd eng :’)
nu vind ik dat niet meer erg, bijna alle meisjes zijn ongesteld, dus ze weten echt wel wat er in dat hokje gebeurt.

Haha inderdaad. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zo deed ik het vroeger ook altijd.