waar laat je je maandverband

heeey,
ik vroeg mij af waar latne jullie je maandverband want mensen kijken best vaak in men tas en hoe verwisselen jullie het want als ik dat doe (wc hokjes zijn van onder en boven open) dan hoor je dat ik dat uit mijn onderbroek scheur zeg maar, maar hoe dan jullie dat
en waar laat je het stop je het gewoon in een prop wc paier en gooi je het dan weg ofzo want bij ons is er in de hokjes zelf geen prullebak
thanxx

Ik gebruik geen maandverband dus bij mij hoor je niks, maar kom op, (bijna) alle meiden zijn toch ongesteld…
En je kan het in zo’n klein toillettasje doen!

Wat maakt het nou weer uit als iemand je hoort? Ik geloof niet dat je de enige bent die ongesteld is op de wereld.

ja nou maar ik vind dat wel vervelend en men vriendinnen gaan nooit naar de wc en hoor ik ook nooit maandverbnd eruit hale

Ik ga meestal tussen lessen dan is er (bijna) nooit iemand in de wc.

ik snap het wel hoor, in het begin vond ik dat ook kut maar op een gegeven moment wordt het normaal. dus komt goed!
x

Waarschijnlijk doen ze het toch wel maar hoor je het gewoon niet ^^ dus horen ze dat van jou ook niet.

Maar btw. je kan ook onder de les… prop het in je broekzak of in je bh en dan gewoon naar de wc gaan ^^

haha dat van die beha maar ik heb geen decolete :blush:

je kan het in je schoen stoppen

uuhm… stop het in je broek ^^ een stukje, bij je riemrand zegmaar en dan je shirt erover heen :grinning:

Dit, en als er meerdere wc’s zijn kunnen ze ook niet weten dat jij het bent. En ookal weten ze het … Het maakt toch niks uit?

In de winter doe ik het meestal in mijn laarzen haha.
En normaal gewoon in mijn kontzak.
Mij maakt het dus echt niet uit als iemand dat hoort iedereen die op de meisjeswc komt is eens in de maand ongesteld haha.

gewoon doen. (:

Ik stop ze meestal gewoon in mijn zak. En je kunt ook onder de les gaan (als dat mag), dan is er ook niemand.

Gewoon doen joh, alle meiden worden ongesteld dus wat is daar zo erg aan? Niks.

gewwon opvouwen en in je zak stoppen 1 of twee en tussen de lessen door naar de wc :slightly_smiling_face:

Haha ik maakte me daar vroeger ook druk om “oooh HELP degene naast mij kan nu horen dat ik maandverband uit mijn broek trek, oooh nee, zo snel mogelijk 3 2 1 HOEST/ TREK! … Okee ik denk dat niemand dat gehoord heeft, phew.”

Nu: (Heb ik een spiraaltje en gebruik nauwelijks nog wat maar als het gebeurd…) *trekt*

Gewoon erin stoppen :stuck_out_tongue: MAar bij ons doen ze er niet echt moeilijk over in de klas ofzo xd we praten er ook gewoon over met de jongens enzo dusjaa xd

Doe gewoon in je tas joh, alsof mensen gaan ‘OH MY GOD JIJ HEBT MAANDVERBAND IN JE TAS, DAT KAN ÉEEEECHT NIET!’

nee eerder zo
omg hahahahah is dadt nou maandverband ! (hard gillend over het schoolplejn) ik heb niet echt vrienden