waar laat je het sperma?

Hallo!

Als mijn vriend en ik het zonder condoom doen, en hij komt in mij klaar weten we nooit echt waar we zijn sperma moeten laten.
meestal pakken we dat wc papier, en die houd ik onder me, en ga dan naar de wc.

hoe doen jullie dat?

x

Gewoon naar de wc gaan.

Even blijven liggen, washandje eronder ‘‘duwen’’ en naar de badkamer gaan om mezelf van onder te wassen. Veel hygiënischer…

wc papiertje en nr wc , of door nr de douche ,

In zijn balzak.

of je doet je ondergoed weer aan en je gaat naar de wc… en je ondergoed gaat dan natuurlijk de was in

Ik ren naar de wc. : )

húh. hahahaha ik ben echt n vage dan maar even; als je klaar bent met de seks ga je toch niet als n malle gelijk van m af (/onder hem vandaan haha) en naar de wc?

Ik soms wel :grinning_face_with_smiling_eyes: hahahah

ja wc papier en naar de wc.
Ik hoorde om me heen ook dingen als in een handdoek laten lopen of een tampon even indoen haha!

dat denk ik dus ook? je rent toch niet gelijk naar de wc zodra hij klaar is?

haha voor mij al een rede om het juist met condoom te doen haha

Er staat standaard wcpapier op onze kamers hiervoor.

In een handdoekje die meestal wel op de kamer ligt en daarna naar de badkamer om me te wassen en te plassen haha!

na de seks is het sowieso slim om naar de wc te gaan, als je niet plast na de seks kun je blaasontsteking krijgen.
Maar je kunt een handdoekje onder je leggen of je ondergoed weer aan (met evt een inlegkruisje erin als je niet wilt dat het vies wordt) bijvoorbeeld.

Hahahahah idd!

Op zijn gezicht…

Ik pak altijd een bult wc-papier waarmee ik het opvang als ie uit me gaat, en daarna ga ik naar de wc.
Maar ik blijf wel even liggen.
met een prop erin

ah ik vind dit zo vaag he. ik ga dus echt niet met maandverband naast mn vriend liggen; of n prop wcpapier in mn vagina. och ik moet er zelf al niet aan denken, laat staan mn vriend.

tja oke handdoek eronder; als ie dan al blijft liggen haha… maar goh goh…