Waar laat ik het?

Hi,
ik wil graag speeltjes kopen maar waar laat ik het zonder dat mijn ouders het door hebben?
Waar laten jullie het?
xo

Verzin gewoon een plek in je kamer waar je weet dat je ouders nooit zullen komen. Achterin je kledingkast bijvoorbeeld?

Inderdaad, of gewoon in een la.
Mijn ouders kijken nooit in mijn laatjes namelijk, maar ik ken die van jou natuurlijk niet.

Doe het in je kluisje op school, daar komen je ouders toch niet :hammer:

ik zou het indd gewoon goed verstoppen, bijv. onder je bureau als dat mogelijk is. op school in je kluisje zou ook kunnen maar bij ons houden ze redelijk vaak onverwachts kluisjes inspectie… als ze zoiets vinden zijn ze daar vast niet zo blij mee :stuck_out_tongue:

Stop het gewoon in een tasje die je nooit meer gebruikt en leg die ergens onderaan in een la ofzo.

Ik verstop alles in mijn kast in van die schoenendozen daar kijkt niemand. (Ik heb geen speeltjes maar gewoon andere dingen oa. alcoholflessen)

Haha ik heb ook alcoholflessen in dozen onder mijn bed liggen, onder een stapel donald-duck boekjes :’)

Ontopic: je hebt bij de blokker, marskramer, overal van die doosjes met een slotje erop. die zou je eventueel kunnen kopen? kost denk ik 6 euro ofzo en dan kan ze er nooit in kijken als jij je sleutel hebt. dan zeg je gewoon dat het voor schoolspulletjes is ofzo.

dit dus.

^Omdat ik voor drink als ik uitga en mijn moeder weet dat niet en die is een beetje tegen alcohol met het uitgaan dus vandaar.

Ik heb mijn ‘speeltje’ verstopt in een uitgeholde knuffelbeer en andere kleine dingen die niet voor hun ogen bestemd zijn in de achterkant van een uitgehold boek. :’)

Stop ze gewoon in laatjes hHAHA, ouders houden er niet zo van om in jou laatjes rond te snuffelen. Of naja, de mijne laten dat liever HAHAHA. Onder je matras misschien?

Ik heb het in een van mijn kleine tasjes aan mijn ‘tassenkapstok’ gedaan. Komt ze nooit in.

waar slaan de HAHAHA’s op? Maakt het nogal irritant om te lezen