waar kwam jij beroemde celebs tegen?

Hoihoi iedereen,

ik ben ff benieuwd waar jullie celebs tegenkwamen, daarmee bedoel ik geen bekede BN’rs of BV’s maar mensen zoals Madonna, Zac Efron, Will Smith, jeweetwel, en waar ben je ze tegengekomen.

Of weet je gewoon waar veel celebs naartoe gaan??
En je grote kans hebt om ze tegen te komen??
schrijf het hier = )

Ik ben er helaas nog geen tegengekomen :sunglasses:

eeehm,
in like amerika en dan de “hotte plaatsen”
maar ik denk niet dat wij als"normale mensen" toegelaten worden bij die clubs/feestjes.

In het centrum in Londen…

ik nog geeneen, wel een bn’er. xd

.

Haha pleonasme in de titel :’)
Maargoed, gewoon in grote steden, heb je meer kans dan op het platteland.
Heb zelf Lindsay Lohan gezien op Tottenham Court Road, London.
Maar ik heb er niet zoveel mee.
Up

Haha nu je het zegt ja! xd

Emiel Roemer in de bus naar symfonica in rosso gisteravond :’)

Ja, die ben ik ook wel eens tegengekomen in Boxmeer haha.

Nou ik kwam er een paar "toevallig tegen in Heineken music hall en Ahoy, jammer genoeg stonden ze toen op podiums…

Ben trouwens wel Fat Joe tegen gekomen op mijn oude werk & ik heb een keer 50 euro gehad van enrique Iglesias ook op me oude werk.

Naja, geen ster, maar ik zag Tony Blair op het eilandje Langkawi (Maleisië). We waren daar bij een haventje toen die ober zei dat hij er aan kwam, dat geloofden we natuurlijk niet. Maar even later kwam hij zo aanrijden in een mooie auto en liep langs ons. Hij zwaaide zo en zei hello! (want wij staken zo onze hand op) En toen ging hij weg met zo’n cruiseschip met zijn vrouw en kinderen. Was wel grappig. :stuck_out_tongue:

ik zag Sting aan de overkant van de straat staan toen ik in NYC was. had het zelf alleen echt heel laat door, zat een beetje te staren naar de overkant, en toen zei de gids het. hehe.

trouwens, als je naar amerika gaat, is er een site waarop je ziet wanneer ze wat aan het filmen zijn. is wel leuk voor als je in new york bent! de site is geloof ik www.onlocationvacations.com

In dure winkels in grote steden??
Of bij sportwedstrijden(moet je wel ff op de viptribune zien te komen)

NIGEL BARKER :smiling_face_with_three_hearts: :upside_down_face:
Bij een modellen show op Curacao toen ik nog daar woonde
foto gemaakt met hem :stuck_out_tongue_closed_eyes:

nice, xp en wat is dat met het pleonasme?? xp

'T PLEONASME IS ‘BEROEMDE CELEBS’
WANT CELEBS IMPLICEERT AL DAT DEZE MENSEN BEROEMD ZIJN

ik ben eens in Madrid Iker Casillas tegen gekomen :grinning:.
en in de pc hoofdstraat kom je ook wel eens ‘echt’ beroemde mensen tegen.

De enige ‘sterren’ die ik in het wild ben tegengekomen zijn de jongens van Destine. Bij een concert van 30STM en ik zie ze ook wel eens in Tilburg centrum lopen/fietsen.

Oh, en eentje kwam ik tegen in the Natural History Museum in Londen toen ik daar met school was, hij was er ook met school. Vet toevallig.

Jaloers! Hij is sexy. En OT: ik heb geen flauw idee. c: