Waar kun je leuk uitgaan in 't Gooi?

ja dat is waar, maar ik weet ook niet wat voor type zij is ('a)

ik weet niet wat jij aanvallen noemt?
aanvallen is in mijn ogen iets heeeeel anders
ik zei ook niet dat er met het gooi iets mis was
ik denk alleen dat zij iemand is die aan iedereen wil laten weten dat ze in het gooi woont

itsmebitches je moet niet gelijk een oordeel over iemand vellen

Wat is dat nou voor een k*t opmerking.

toen ik de topictitel las, wíst ik gewoon dat er een ruzie(tje?) ging ontstaan in dit topic.

nogmaals: ik denk
ik zeg toch niet dat het zo is

ach doe niet zo moeilijk jullie.
stel dat het zo is; laat haar lekker
stel dat het niet zo is; mooi zo.

stel dat je niet wee of het zo is ; shut the fuckkkkk up!

wat een gezeur, iedereen denkt dat er in hilversum alleen maar villa’s staan maar niks is minder waar!
als je ooit eens door hilversum heen rijdt kom je snel van dit idee af. 3kwart van hilversum is rijtjeshuis en een groot gedeelte is flat.
alleen in blaricum/laren staan de échte grote huizen, en niet eens allemaal want je hebt daar ook veel rijtjeshuizen.
volgens mij is Wassenaar wat kak betreft erger! alleen komt het gooi altijd zo in het beeld door Gooische vrouwen en echte gooische meisjes.
maar het is onzin!

Ik woon in Wassenaar, maar daar heb je ook in het ene gedeelte alleen maar rijtjes huizen en aan de andere kant grote huizen, maar hoezo wassenaar erger dan Laren?

over het algemeen. dat is namelijk wel hoe het gooi gezien word.

Dank jullie voor de tips, ik woon er niet. Maar m’n ouders gaan 2 maandjes weg, en moet ik in laren bij me tante logeren. Ik wouw eventjes weten waar het leuk is om heen te gaan.

xx :couplekiss_man_woman:

precies om dezelfde reden dat iedereen denkt dat het het gooi kak is.
je weet gewoon niet hoe het echt is, en in dit geval weet ik dat dus ook niet over bijvoorbeeld wassenaar ;p

Het gooi is geen plaats hoor, weet niet hoe je daarbij komt?

over het algemeen zegt ze volgens mij.

ik snap niet waarom de topicstartster niet verteld waar ze in t gooi woont, ik zeg toch ook niet ‘Waar kun je leuk uitgaan in de peel?’ nee, ik vertel gewoon mijn plaatsnaam.

t gooi is niet alleen kak dus hou is even op… mensen zetten het gewoon fout neer. er is maar 10% echte kak dan hebben we nog 80 % normale mensen 5% vrij arme mensen (dat van de frogers in de bijstand was ook in hilversum) en dan nog 5% boeren… oja even OT: ga naar de kerkstraat daar zittne allemaal leuke barretjes. daar gaat iedereen uit!