Waar kun je leuk uitgaan in 't Gooi?

Wie heeft leuke tips om uit te gaan in 't Gooi?
Alle leuke Discotheken, barren en alles waar 't maar gezellig is?

merci(L),

flater, le journal, de doelen (h’sum?)

Bussum: De jaargang, de Kraan, het Spiegeltje en de Boemel.

ik woon er niet ben er nooit geweest dus ik kan je niet helpen

jij lijkt mij iemand die aan iedereen wil laten weten dat ie in t gooi woont, dat lijk mij zo ik weet het niet zeker

Wat is er mis met het Gooi dan?

ik zeg tocch niet dat er iets mis is met het gooi

Nee, maar zo klinkt het een beetje. Zo van: “Jij moet laten horen dat je uit het Gooi komt” Maar wat is er dan anders aan het Gooi dan aan Utrecht of welke plaats dan ook? Waarom zou je willen laten horen dat je uit het Gooi komt? Dat begrijp ik gewoon niet helemaal.

Het Gooi wordt in het algemeen gezien als; kak, rijk, verwend. Dus ik begrijp haar punt.

Tip; bouw je eigen feestje met alles erop en eraan, of kan je dat niet betalen :kissing:

nou dan, ik ga de disscussie met jou niet eens aan

hahaha juist

nou eh, 't gooi is toch een rijkeluis buurt?

Tsjonge, ik bedoelde het helemaal niet aanvallend ofzo, maar ik vind het gewoon jammer dat er zo’n vertekend beeld van het Gooi is…

Hilversum: de flater, baccara musk le journal

niet iedereen hoor…

In het Gooi zitten er ook gewoon een paar voedselbanken hoor… Dat er toevallig veel BN’ers wonen zegt niet dat iedereen er rijk is.

baccara is gesloten…

Nee, inderdaad…

wat maakt het nou uit dat er ‘t gooi staat? als er amsterdam had gestaan hadden jullie niet zo gezeurd ¬¬’

ik woon ook in het gooi, uitgaan is er op zich wel leuk.
Ik zou naar bodega bodega gaan (laren), of als je in hilversum wilt naar de doelen of le journal.
de flater is een beetje voor de uhm… tjappies ;p (sorry als ik nu mensen beledig maar ja het staat er om bekend ;p)
en in bussum is de kraan wel leuk.
oh ja! natuurlijk ook in hilversum: de musk en de rex! maar je moet wel voor de musk 18 zijn en voor rex 21, maar het is het proberen waard, ik kom er ook wel in en ik ben nu 2 maanden 17.

Woo wat een aanvallen op haar zeg o.0 Jaloers?
Ik snap ook niet wat er mis is met 't Gooi want het is gewoon een plaats.
Ik heb geen idee waar je leuk uit kunt aan… :stuck_out_tongue:
Succes en negeer het gezeik ;]