Waar kun je leuk uitgaan in Groningen ?

Waar gaan jullie heen als je uit gaat in Groningen ? :slightly_smiling_face:

Kokemo gaan heel veel heen. Maar als je wat ouder bent zou ik daar niet heen gaan. Want daar komen heel veel 16 jarige ook al. No offence

Kokomo is toch 18 + ? haha

er zijn echt heel veel leuke plekken :slightly_smiling_face: Ik woon er nu 2 jaar en ga wel 1x in de week… het fust en de 9de circel zijn gezellige kroegen, de kokomo is idd wel leuk maar erg duur, als je dezelfde sfeer wil hebben is oceans ook leuk of palm beach als je niet de hele tijd in die sfeer wil zitten. Als je wat alternatiever wil is de warhol ook erg leuk en… ik ben vast nog heel veel vergeten haha! :slightly_smiling_face:

Haha nouuu dat is een heleboel dankjewel!

Echt? waarom hebben die 16jarige dat soms op hun facebook staan dan dat ze daar heen gaan… Busted!! :’)

Gewoon wat naar binnen gaan en kijken of het leuk is, je kunt altijd er weer uit lopen haha. Oceans is leuk, ome Ko vind ik persoonlijk vreselijk, Shooters (ofzo?) ook leuk, Twister vind ik niks (naast ome ko). Kokomo schijnt heel leuk te zijn, kom je met 18- ook wel in :slightly_smiling_face:

Ik ben er nog maar 1 x uitgeweest dus verder weet ik het niet haha!

Ik ga morgen uit in Groningen dus ik dacht even deze topic omhoog halen.
Ik ben 17 wat zijn leuke dingen om heen te gaan in Groningen? Wil graag naar discotheken alleen heb gehoord dat je daar 18 voor moet wezen? Zijn er discotheken waar ze niet echt controleren op leeftijd of waar je wel in mag als je 17 bent? Al vast bedankt :grinning:

ik ga morgen ook uit in Groningen! Ik hoef eigenlijk bijna nooit mijn IDkaart te laten zien. Ik ga meestal naar de Oceans, Snow Valley en Ome Ko. soms ook wel naar de Kokomo, er kan wel een leuke sfeer zijn daar.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je middelbare scholier bent is kokomo geweldig! Oceans lijkt op kokomo vind ik (qua types die er komen). Als je liever wat meer studentenkroegen wilt opzoeken kan ik het kasteel, de 9de cirkel en 't fust aanraden. Keuze genoeg lijkt me zo!!

Ik ga zelf altijd naar 't golden fust, of de 9de cirkel, en we halen altijd shotjes bij het kasteel (€1,- p/shotje) of Palmbeach (€1,- p/shotje en6 shotjes voor €5, maar niet alle shotjes, alleen tequila, jagermeister en wat geloof ik).

Nog een leuk feitje: als je wilt zoenen met iemand en je hebt aan het eind van de avond nog niemand gevonden, moet je naar de blauwe engel (onder de 3 gezusters) mensen staan er hier bekend om zoekende te zijn.

Jouw nacht kan sowieso niet meer stuk als je straks in Groningen bent!