Waar kopen jullie ondergoed?

Kocht 't eerst altijd bij de V&D, en dan van 't merk SoHo, maar vgm is dat van de V&D zelf ofzo, dus dat is niet meer te koop… (Ik heb 't over slipjes nu trouwens, ik mix en match altijd haha)
Vind Hunkemöller niet fijn & hema vaak niet leuk… Waar haal je nog meer goedkoop maar leuk ondergoed?

Ik haal zelf mijn onderbroeken altijd bij de hunkemöller of primark. Dat van de primark is heel goedkoop maar dat merk je ook wel want het gaat wel snel stuk. Verder is het wel fijn ondergoed vind ik.

Ik koop mijn onderbroeken altijd bij de Hema, die vind ik veruit het fijnste zitten. Ik koop ze in het zwart dus het boeit me vrij weinig hoe ze eruit zien eigenlijk.

BH’s koop ik eigenlijk altijd gewoon bij Hunkemöller ivm mijn maat, maar onderbroeken/strings koop ik gewoon bij Primark enzo. :stuck_out_tongue:

Ik koop mijn hipsters en strings altijd bij h&m

Ik koop mijn onderbroeken bij de Zeeman. Ik vind ze heerlijk zitten!

Ik vind ‘t juist leuk om “mooi” ondergoed te dragen hahah, ben groot fan van roze kant :’)

Meestal bij H&M, Primark en Hema

Saaie zwarte van de H&M

Primark of H&M

BH’s van H&M en tegenwoordig ondrgoed van hunkemoller.

Ik vind die van de Hunkemoller veel te duur. Heb ook al een tijdje niks meer gekocht moet ik zeggen en anders koop ik vaak in de sale bij H&M, C&A, Hunkemoller (die van 12,50 vaak in de sale :’)) en heel soms Livera.

strings van de hema, gewoon zwarte, zitten prima! blijven ook lang mooi.
bh’s van de h&m, vind de kwaliteit prima, ze zitten ook goed. vind de bh’s van de h&m zelf beter dan van bijvoorbeeld hema en primark.

Ik koop óók mijn lingerie bij H&M en de hunkemoller.
maar laatst kocht ik bij ad brazilian intimates of zo. Zo mooooooi. Mijn vriend is ook dol op m’n lingerie daarvan!

Eigenlijk altijd hunkemoller. Vooral omdat ik vaak de pas van mijn moeder kan stelen met de korting die er dan op staat

ik vind de bh’s van de h&m juist zo flut! kan je na 2x dragen ook meteen weggooien :frowning_face:

Primark en Zeeman.

De strings van de hema zitten echt fijn en blijven ook lang goed.
En ze kosten maar 3 euro per 3 strings, dat doet natuurlijk ook wat hè. :cold_sweat:

Ik koop eigenlijk alles bij de victoria’s secret in londen (pink vooral) maar af en toe koop ik ook onderbroeken bij de primark en hema, vooral voor mijn ongesteldheidsonderbroeken.