Waar kopen jullie materialen in?

Even een vraagje aan diegene die sieraden maken :slightly_smiling_face: Waar kopen jullie materialen? Kraaltjes, lintjes etc.

Doen jullie dat ook wel eens via Ebay? Aangezien het daar stukken goedkoper is, of is de kwaliteit echt bagger? :open_mouth:

Ik weet niets van ebay… Maar, op de markt kun je echt leuke dingen vinden, trouwens!

De banier (in belgië)

Ik koop veel op de markt idd. Maar ook bij Xenos zijn soms leuke dingetjes te vinden alleen de spulletjes daar zijn nogal beperkt

Ik zou op de markt gaan kijken of bij Pipoos.

Thanks, ik zal eens kijken of ik deze week de markt op kan. Pipoos ken ik niet en voor zover ik weet hebben we die hier niet!

Ik ben vooral nieuwsgierig naar mensen die wel een inkopen hebben gedaan bij Ebay :slightly_smiling_face:

In de speciaalzaak en bij de Xenos hebben ze tegenwoordig ook heel veel!

http://goedkoopstekralen.nl/ :wink:

Heb even bij een echt hobbywinkeltje bij ons in de stad gekeken en dan is het vrij prijzig (per stuk). Bij de Xenos waren dingetjes idd stuk goedkoper! Ga zaterdag naar de markt om daar even te kijken :slightly_smiling_face:

Maar toch nog even een upje: Zijn er mensen die regelmatig inkopen doen bij Ebay? If so, welke verkopers?

Weet iemand ook of de Albert Cuijp goed is voor materialen voor sieraden maken? :slightly_smiling_face:

Ik heb een hele kralen kast met 48 lades vol met kralen en een la vol met lintjes te koop. Het is een rode schroeven kast van de praxis maar erg leuk. Foto’s wil ik best mailen. En ik doen het voor weinig weg