Waar kopen; birkenstocks?

Heey,

Vandaag kwam ik in de scapino schoenenreus superleuke blauw/groene birkenstocks tegen. Was weer is niet in mijn maat (39) , de kleur ‘Mint’. Ik heb verschillende sites geprobeerd maar ze nog niet gevonden.

Hebben jullie ze misschien ergens gezien …

Zelfs in de échte birkenstock winkel hebben ze m niet, terwel t wel echte waren.

De Birkenstock winkel. Of je gaat terug naar de Scapino en dan vraag je of ze die nog kunnen bestellen in jou maat. =)

of je rijd naar een andere vestiging in de buurt van de scapino

Ziengs, Br!stol.

Bristol, Ziengs, andere Scapino vestiging, internet, eventueel als je ze nergens anders meer kunt vinden tweedehands (marktplaats/ebay enz.)

Hebben ze hem ook niet online? Al zou ik daar niet zo snel meer iets bestellen, nadat ze mijn bestelling hebben verkloot maar goed ><

euhm bij ons in het winkelcentrum verkopen ze birkenstocks in de nelson en de sport2000. en ik heb mijn birkenstocks uit de birkenstock winkel, daar hebben ze hele leuke speciale birkenstocks. (:

Schoenenreus heeft ze in de aanbieding. voor 40 euro ofzo :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad, de Schoenenreus heeft ze deze week in de aanbieding. 35 euro voor de teenslippers, en de normale slipper-achtige Birkenstocks zijn 30 euro geloof ik :relieved:

Dekamarkt, 34,99

Ik geloof dat de TS deze specifieke kleur bedoelt; in een ander filiaal van Scapino kijken.

op internet

Of de scapino opbellen of ze ze voor je willen bestellen.

Dank voor jullie reactie’s … Ibazinga heeft gelijk, ik zoek de kleur ‘Mint’ (Blauw-Groenig) heb al op internet gezocht maar die kleur nog niet gevonden.

Misschien weet iemand iets? :grinning:

Ik heb ze laatst bij de BRISTOL gezien en ofcourse meteen gekocht voor maar 25 euro :astonished: normaal waren ze 45 tog 20 euro goedkoper :smirk:

;O Da’s wel lekker voordeeel ;p

Gewoon niet doen :grinning:

Sorry, let vooral niet op mij.