Waar koop jij je panty's/leggings/maillots? :]

Hoi! Ik was benieuwd waar jullie je panty’s/leggings/maillots kopen, ik heb namelijk nog steeds geen goede gevonden. Ik heb wel 2 thermoleggings van vorig jaar van de Action, maar deze pluizen nu heel erg en zijn heel dik. Ik ben meer op zoek naar panty’s die een béétje doorschijnen, voor bv onder een zwart rokje of jurkje. Als ik een zwart jurkje aanheb, met die thermolegging van Action is het zo zwart, dus ben ik meer op zoek naar een panty van 80 denier ofzo? En niet te duur natuurlijk, 't liefst rond de 3/4 euro.

Dus, iemand tips? :slightly_smiling_face:

V&D en H&M

Hema is ook wel fijn

Leggings Vero moda

Panty’s bij de Hema

thermoleggings van de action yeah.

Panty’s bij de hema, die dikke, die zijn zooo fijn! Leggings draag ik nooit.

Action

Hema, soms markt.

hema kost het 5euro

jatten van je moeder, doe ik altijd (a)

En welke nemen jullie dan van de Hema, er zijn zooooveel! Ben een beetje op zoek naar voorbeelden, niet alleen winkels :stuck_out_tongue:

Die hele dikke. 100 den volgens mij? De mijne gaan ook nog eens máááánden mee.

Hema, pantys die van 1,25
dan heb ik nog de thermo legging van action die is heel fijn en echt lekker warm’
heelveel mensen kopen ook bij de zeeman die heb ik nog niet uit geprobeerd

die van H&M zijn fijn
en in de V&D die pantys en leggings zijn echt heel fijn en dik dus lekker warm deze zijn vaak rond de 10-16 euro maar ik heb met geluk een keer maar xs-s gevonden bij de V&D zie ik vaak alleen grotere maten ( je hebt ook dunnere maar dat snap je vast ook wel :stuck_out_tongue: hahaha )
weet niet of je hier iets aan hebt maar oke (A)

die van de Hema zijn gewoon prima en goed koop kan je lang mee doen als er zuinig op bent tenminste

Maar die van 100 den zijn toch zo dik, dat ze helemaal niet doorschijnen zegmaar? Dat zoek ik juist niet, want wat ik zei in m’n beginpost: als ik dan zwarte jurkjes/rokjes draag (wat vaak het geval is) wordt het geheel zo zwart.

H&M, Zara, interwebz en de markt!

Echt dikke panty’s haal ik bij Hema, ik heb een stipjespanty van H&M maar die gaat best wel snel kapot. En ik heb draag nooit een korte legging want die vind ik echt áltijd vreselijk lomp staan. Ik heb laatst wel een lange beige legging gekocht om met een oversized witte blouse te combineren, maar die was gewoon van de Action.

Action, lekker goedkoop dus als er een gat in zit is het niet zo erg ;p

Plus supermarkt.

action thermoleggings! zien er uit als gewone enzij super warm!(: