waar koop jij je broek?

America Today, Diesel, Miss Sixty, Tommy Hilfiger.
zijn allemaal goede broeken, die van AT zijn het goedkoopst (rond de 40euro)

H&M divided en LTB vooral die laatste zijn van zeer goede kwaliteit

ik koop ze altijd bij de h&m, en die vind ik echt superfijn.

Zara, Tommy Hilfiger, G-star, Diesel.
Ik heb nog nooit een gat gehad.

H&M

Ik koop mn broeken bij heel veel verschillende winkels, ik heb broeken van H&M kinderafdeling, Bershka, Ti Amo, Ichi, Only en nog een paar winkels, maar die broeken heb ik (bijna) nooit aan.
Vooral Ichi & Only zitten lekker, en dat is echt een wereldwonder, omdat ik nogal vreemde billen en benen heb haha. Oja, en ik spaar voor een duurdere broek waar ik lang mee kan doen, van diesel ofzo.

Gaten bij je kruis zijn zooooo iritant! Ik had het ook een keer met een broek van de New Yorker, maargoed, die was ook maar 20 euro dusja…
Misschien kan je terug gaan naar de winkel? Of anders kun je het misschien nog naaien?
xx

rodewinkel…

ik heb van: indiana rose & G-star…
&& Duthlers & eentje van de sting een blauwe

Ik koop mn broeken zegmaar overal ;d

H&M/Zara

ik heb broeken van only, g-star, il dolce & miss sixty, maar vind ze allemaal wel goed. (:

Replay/Diesel/Zara/America Today/Bershka.
En ook nog nooit een gat gehad.

Zara/Only

Only/Zara/H&M

meestal wel wat duurdere merken als ik broeken koop, doe ik lang mee en blijven mooi; men @ work, open32

G-Star, Tommy Hilfiger of Cycle

ONLY, Ichi, EDC, H&M, pimkie

Meeste broeken van mij komen van H&M kinderafdeling. Ik heb 1 broek van de zara. En 1 broek is van mijn broer die had zijn broek perongeluk in de droger gezet en die is toen een stuk kleiner geworden. Dus draag ik het nu. Nudie Jeans