Waar koop je een soort van 'Schatkist'?!

[b]Mijn ouders hebben volgens mij niet door dat ik privacy nodig heb. Als ik ook maar een keer m’n kamer niet opruim of iets anders, dan doen zij het samen. En dat komen ze in laatjes en zien ze dingen die privé zijn, of dingen waar ik liever niet bij ben als ze het zien. (zoals bonbons die mijn moeder had gekocht, of haar lekkere dure parfum [die heeft ze toch niet meer nodig, want ze heeft al een man.])
Dus ik heb zo’n soort schatkist achtig iets nodig, met een slot erop en een beetje groot en stevig. (maakt niet uit hoe hij eruit ziet.) weet iemand waar je die kunt kopen?!

xxxx [/b]

Ik heb daar een pokerkoffer voor gebruikt, daar zitten meestal sloten op & zijn stevig.
Dus als je nooit pokert en ergens nog een oude pokerkoffer hebt liggen kun je dat gebruiken?

Edit: “(zoals bonbons die mijn moeder had gekocht, of haar lekkere dure parfum [die heeft ze toch niet meer nodig, want ze heeft al een man.])”
Haha xD

Of een [klein] kluisje? Bij de gamma/praxis enzow verkopen ze dat soort kluisjes wel.

gewoon een koffertje in eender welke winkel kopen en plaats er dan een hangslot op. Simpel toch?

• De bekende ikea kluis
  • Op de albert cuyp markt heb je ergens echt van die ouderwetse schatkisten (zijn wel duur)
  • Zelf maken?
  • Soms heb je ze bij de Xenos

ik vind je wel apart dat je bonbons en parfum van je moeder ‘jat’ en ze dan acher slot en grendel wilt doen in je kamer.
Is zo’n kistje niet eerder een idee voor je moeder? Zodat jij niet meer bij d’r spullen kan?

Inderdaad.

Wat ben jij belachelijk zeg! Wat zou jij ervan vinden als jij dingen koopt die je moeder vervolgens in een kluis stopt?

Ik had eerst wel zo’n kistje, maar ik ben de sleutel kwijt. :pensive:

-

Het is wel heel lullig dat ze in je spullen komen, maar vind je het gek als je geregeld dure dingen jat?

(wrom is het btw nu al donker buiten?)

een koffer :grin:

zodat je je ‘gejatte’ spullen van je moeder weg kunt stoppen. Like wtf.
Misschien moet je je kamer dan eens opruimen doet ze dat ook niet.

en zowiezo waar slaat dit zinnetje op; ''f haar lekkere dure parfum [die heeft ze toch niet meer nodig, want ze heeft al een man.]) ‘’

Omdat ze een man heeft moet ze stinken/ mag ze niet lekker ruiken of wat… koop je eigen spullen en je hebt blijkbaar ook aan haar spullen gezeten (privacy van haar.) Dusja misschien eerst even nadenken dat je het zelf blijkbaar ook doet.

Ga naar de paardenwinkel en koop een poetskoffer. Stop daar een slotje in. Die dingen zijn best wel stevig en niet duur.

poetskoffers zijn toch heel groot?

Wat een domme rede.

‘Parfum, ze heb toch al een man’

Niet dat ik het met haar eens ben, maar ze schreef iets iets heeeel anders dan jij nu schrijft. :pensive:

Het punt is dat ze een soort schatkist wilt kopen.
Parfum van der moeder was alleen een voorbeeld.

uh nee dat zegt ze wel;

haar lekkere dure parfum [die heeft ze toch niet meer nodig, want ze heeft al een man.])

ruim dan gewoon je kamer op.