Waar koop in overzichtelijke en leuke schoolspullen?

Hi!

Het is eindelijk zomervakantie, maar ik wil alvast mij schoolspullen kopen voor volgend schooljaar, omdat ik graag goed voorbereid ben op een schooljaar.
Ik vind het erg lastig om de goeie schoolspullen te vinden omdat ik het leuk vind als het matcht (bijv. Kleur), dat het overzichtelijk is en het er leuk uitziet.
Ik weet ook niet welke schriften het handigst zijn: Ringband-schrift voor 1 vak, ringband-schrift voor meerdere vakken of een normaal schrift.

Weten jullie winkels/sites waar ik schoolspullen kan halen die overzichtelijk en leuk zijn?

X

Hema!!

Daar heb ik gekeken, welke schriften zijn daar denk je het handigst? Het zijn er zo veel :flushed:

Ik koop veel schoolgerief bij action en vind het makkelijker om 1 schrift per vak te hebben

V&D Schoolcampus
bruna

Ik kocht altijd bij V&D maar tegenwoordig heb je ook leuke en veel goedkopere spullen bij Action. Ook in bepaalde thema’s dus ook bijpassend te vinden! Ik had op de middelbare altijd een schriftje per vak en dat deed ik dan tussen mijn boek. Een kladblokje is ook handig om te hebben vind ik. En een goede agenda.