Waar koop ik ringen om vervolgens fimocreaties op te plakken

hoi, titel=vraag.:grinning:
ik ging vandaag naar de kwast, nee daar waren ze niet.
daarna naar de pipoos, daar hadden ze heel rare met gaatjes erin en een soort schaalvormige bovenkant en heel lelijk…
nou verder zag ik geen hobbywinkels.
maar waar kopen jullie de ringen om je fimoklei op te plakken en te dragen(als ring dusXD)
alvast heeeeeeel erg bedankt want ik voelde me heel rot toen ik het niet kon vinden in de stad(heb wel een jas gescoord daar niet vanXD)

internet ofzo? weetikveel
ik wou alleen maar vragen wat voor jas :blush:
haha grapje xd.
naja iig up voor jou(A)

haha dankje. de jas was tamelijk kort, wit met aan de achterkant een kawaii wit strikje, vintage knopen, een touw om mijn middel(meer lint of riemding ofzo)… beetje bruidsmeisje achtig eigenlijk…
Maar kan iemand mij helpen want het was best kut dat die winkels ze niet hadden. op internet zag ik juist staan dat ze in de pipoos waren…

misschien even in de winkel moeten vragen?
ik zie namelijk ook altijd over de helft heen xd

Ja heel slim heavenangel maar dat had ik al bij beide gedaan. en bij de pipoos zeiden ze: ‘oh deze zijn niet geschikt? kijk dan eens bij de kwast’
en bij de kwast zeiden ze dan: ‘ehm die hebben wij niet dan, maar vast wel bij de pipoos hier in de straat!’
nou daar kom je ver mee…
UPUPUPUPUPUPUPUPUP!

up

in een winkel waar ze kralen hebben en spullen om juwelen te maken hebben ze dat normaal gezien wel

ik heb ze van ebay!

oh dankjewel. dan zal ik eens op marktplaats en ebay zoeken. en anders nog kralenwinkels gaan zoeken. maar ik weet die dus niet zitten in den boschXD

http://www.monamie.nl/ind…=article&aid=1366&lang=NL

tadaaaa:smiley:

@ts
heb je mijn link al gezien?

aah fijn die link! ik zocht ook al heel lang.

bedanktje!

ps ik zie de meeste dingen pas nu want ik ben gister tamelijk vroeg gaan slapen:)(hoge pieptonen in mijn oor:))