Waar komt die roddel vandaan?!

Toen ik een paar weken terug in de pauze met wat vrienden en beste vriendin buiten liep, schreeuwde een meisje ineens: “…!! (mijn naam) Vind jij B leuk?” Ik reageerde verbaast, zei nee en liep verder. B (zo noem ik hem ff) kende ik alleen van naam en hoe die eruitzag verder niet veel. Een paar dagen later schreeuwde B zelf ineens. Wij waren langs hem gelopen, en toen we een stuk verder waren en bijna de school in, riep die ineens mijn naam en toen wat onverstaanbaars. Niemand van ons verstond het precies, alleen de woorden ‘ik’ en ‘verliefd’.

Weer later hoorde ik dat B tegen het meisje dat schreeuwde had verteld dat ie denkt dat ik verliefd op hem ben. Ik weet niet hoeveel mensen het weten maar zeker wel zijn hele groepje. Ik snap niet waarom. Ik kende hem toen amper, nog nooit gepraat, nergens toegevoegd, amper naar hem gekeken… Zijn vrienden en hij kennen me niet persoonlijk, ik zijn vrienden ook niet. Dus waarom zouden ze mij kiezen als meisje die op hem is? We zitten niet eens in het zelfde jaar. Ik kan echt geen reden bedenken, want ik voelde echt niks voor hem.

Sindsdien kijkt hij heel veel naar me, bijna altijd al eerste (waarna ik hem vaak betrap), volgt hij me soms met zijn ogen, is druk en luid in mijn buurt, en heeft zelfs een paar keer opvallend mijn aandacht proberen te trekken. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik hem wel een beetje leuk ben gaan vinden :blush: Daarom wil ik nu heel graag weten, wat denken jullie? Is hij zelf met die roddel gekomen? Ik durf het hem niet te vragen. Hij is altijd samen met zijn vrienden, dus ik ben bang dat hij dan niet eerlijk is…

ik zou op hem afstappen, voor z’n neus gaan staan en zeggen; als je me leuk vind kun je ook gewoon naar me toe komen en het zeggen. Je hoeft er geen roddel van te maken. Misschien vind ik je zelf ook wel leuk…
Of iets in die richting. Het is namelijk zeer waarschijnlijk dat hij zelf met die roddel is gekomen omdat ie je leuk vindt. Vind je hem zelf ook leuk?! Lees dan wat hier boven staat nog een keertje…

Ja… Ik vind hem leuk. Toen niet, maar nu hij mij al die aandacht geeft en ik zie hoe hij is, wel :heart: Het is zo ongeveer de enige reden die ik kan bedenken: Hij is zelf met die roddel gekomen. Als hij amper naar me omkeek was het wel wat anders, maar dat doet is dus heel erg.

Maar denk je dat hij het eerlijk toegeeft als ik te midden van zijn vrienden dit tegen hem zeg? :blush:

^ Nee, ik zou hem apart nemen dan.

Dat wordt een hele hoop lef verzamelen :stuck_out_tongue: Ik hoop wel dat hij die roddel zelf verzonnen heeft (ook al had ie het wat simpeler mogen aanpakken). Is iemand zoiets eerder overkomen?

stap op hem af bij de kluisjes, dan is ie wss alleen.

Kan je hem niet beter opzoeken via Facebook ofzo? Dan lijkt het me veel minder eng om iets te vragen/zeggen. Misschien wel minder persoonlijk maar toch…

Die is heel erg goed, jammer dat zijn kluisje aan de andere kant van het gebouw zit :frowning_face:

Nou en, loop er gewoon heen. Dan heb je hem tenminste wel gesproken

HAH ZELFDE VERHAAL :

We hadden dus nask en we stonden met een paar kinderen bij het raam ineens een jongen ‘Ben jij op B?’ Ik dacht echt wtf? Dus ik zo ‘Nee, wie zegt dat?’ Dus dat andere kindje ‘Iedereen’ En toen begon het dus. Iedereen dacht dat ik op B was terwijl ik nooit over hem heb gepraat of iets heb gezegd want ik vond hem dus niet leuk. En toen vroegen jongens steeds aan b. ‘Ben jij op (mijnaam)?’ En dus ik zo ‘Wat?!’ Want ik hoorde het en toen zei hij dus ook ‘Wat’’ (Hij ging me napraten, doen jongens wel vaker -.-) En toen hadden we samen toevallig corvee, kwamen er elke keer mensen zeggen ze zo : ‘Leuk he corvee, vooral met de gene die naast je staat.’ En toen begon hij steeds aandacht te trekken enzo en toen begon ik hem leuk te vinden en u ben ik verliefd op hem geworden maar heeft hij met een ander. Dat is dus echt niet leuk.

dubbel

HAH ZELFDE VERHAAL :

We hadden dus nask en we stonden met een paar kinderen bij het raam ineens een jongen ‘Ben jij op B?’ Ik dacht echt wtf? Dus ik zo ‘Nee, wie zegt dat?’ Dus dat andere kindje ‘Iedereen’ En toen begon het dus. Iedereen dacht dat ik op B was terwijl ik nooit over hem heb gepraat of iets heb gezegd want ik vond hem dus niet leuk. En toen vroegen jongens steeds aan b. ‘Ben jij op (mijnaam)?’ En dus ik zo ‘Wat?!’ Want ik hoorde het en toen zei hij dus ook ‘Wat’’ (Hij ging me napraten, doen jongens wel vaker -.-) En toen hadden we samen toevallig corvee, kwamen er elke keer mensen zeggen ze zo : ‘Leuk he corvee, vooral met de gene die naast je staat.’ En toen begon hij steeds aandacht te trekken enzo en toen begon ik hem leuk te vinden en u ben ik verliefd op hem geworden maar heeft hij met een ander. Dat is dus echt niet leuk.