'waar kom jij vandaan?'

-

ik ben chinees, dat kun je zien *logisch*
Mijn mutti komt uit Maleisië en mijn vatti uit Singapore. Ik ben gewoon in NL geboren.

Nederlands.
Met een beetje Duits.
Dus dat valt niet op ofzo x)

ik ben helemaal nederlands.
Maar soms wordt er aan mijn moeder gevraagt of ze indisch is omdat ze een beetje bruin is en haar ogen zo staan ofzo. Maar mijn moeder is ook gewoon helemaal nederlands

Ik ben vietnamees. Mijn beide ouders zijn in Vietnam geboren en ik in Nederland.

Bij mij kun je ook zien dat ik niet nederlands ben. Maar laatst was er een man en die vroeg ben jij turks? Nah dat was echt de allerdomste vraag die ik had gehoord.

Belgisch.

En mensen denken altijd dat ik Nederlands ben, maar dat komt meer door mn uitspraak denk ik.
En ik heb ookwel eens gehoord dat ik ‘er turks uitzie’ :’]

Ik ben zelf helemaal Nederlands.
Mijn beide familie’s wonen zelfs al sinds begin 1800 in Rotterdam… En daarvoor woonde ze ook al in Nederland.
Dus ben duidelijk Nderlands, ookal krijg ik vaak de vraag of ik Russisch ben.

Ik ben gewoon een Hollandse meid uit het midden van het land.

Ik ben 3/4 Indonesisch en 1/4 Nederlands :laughing:

Ik ben honderduizendmiljardbiljoen procent Nederlands.

Ik ben vol Spaans =)

uut’n boer’ndorp

ik ben gewoon nederlands

Nederlands (maar mn opa is Belg XD)

half nederlands, kwart javaans, kwart moluks.
en heb ook chinees bloed in me van mn oma, alleen dat zie je niet aan me, meer aan mn broer xd

Je merk trouwens wel echt aan me dat ik ook Belgisch bloed heb, want ik kan heel goed met een vlaams accent praten ^^ XD

Okay dat was dom

gewoon nederlands, mn ouders ook
maar toch vragen mensen of ik buitenlands ben ofzoo :face_with_raised_eyebrow:

ik ben eigenlijk kwart australisch , maar ik ben geboren in Amerika en heb daar 6 jaar gewoond dus eigenlijk ook op die manier opgegroeid.

Rusland & Korea
Rare combinatie maargoed xD