Waar kijken jullie films/series op?

Hallo,

Ik wil graag films kijken of series, maar sinds kort doet popcorn time het niet meer.
Ik heb geen netflix en wil toch nog graag films blijven kijken, maar vraag is dus waar jullie ze op kijken.
Ik hou niet van onbekende sites waar ik van alles moet downloaden heb zo vaak hierdoor een virus op mijn laptop gekregen ik ben op zoek naar iets betrouwbaars. Verder is mijn Engels erg slecht dus het liefst nog met ondertiteling (Engelse ondertiteling is goed genoeg).

Ik download het via www.kickass.to of ik stream het via ww.letmewatchthis.com

Als het goed is doet Popcorn Time het weer. Even verwjderen en opnieuw downloaden!

Ik heb ook een hele tijd via popcorntime gekeken, maar ik had er altijd last van dat de ondertiteling niet altijd klopte, het niet deed of dat de film vast bleef hangen. Heb sinds kort Netflix aangeschaft, eerlijk gezegt 100 keer fijner! Goede ondertiteling, blijft niet hangen, niet illegaal. Het is natuurlijk wat geld maar ik heb het er zeker voor over

Mag je hier even vragen: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/algemeen-039online-filmsseries-kijken039-topic-239936.0.html