waar kijken jongens sneller naar: kont of boobies?

Heey allemaal,

volgens mij is hier al een topic over maar ik kon hem niet vinden.
Ik zou wel willen weten waar jongens sneller naar kijken want ik heb eigenlijk best een dunne kont maar wel grotere boobies dus ik ben benieuwd waar ze sneller naar kijken.

alvast bedankt voor de reactie.

groetjes een beetje onzeker iemand

Ik zou zeggen : vraag het aan een jongen .
Maar hey, waarom zou je je uberhaupt afvragen waar ze naar kijken, ik lach n beetje oh.
Ik denk zelf dat t erg verschilt qua jongen.

Ligt er aan of het een borsten- of billenman is.

Uhm ok

Denk je dat alle jongens hetzelfde zijn?
Iedere jongen heeft zo zijn eigen interesses, zou ik denken

Ligt aan de jongen en de leeftijd.
De meeste jongens van een jaar of 15/16 kijken voornamelijk naar de voorgevel (en die moet zo groot mogelijk zijn) omdat ze nogal oppervlakkig zijn en als ze wat ouder worden kijken ze meestal meer naar het achterwerk (uit eigen ervaring). Ze kijken dan nog steeds wel naar de voorgevel maar daar geld de regel; “hoe groter, hoe beter” niet meer. Dan kijken ze meer of het bij je staat of niet en vallen jongens meer op het innerlijk.

Dus of je nu een voorgevel van 0 hebt of waar je u tegen zegt, zelfde als een achterwerk, het maakt allemaal uiteindelijk niks uit als je een leuke persoonlijkheid hebt.

Eerst naar je gezicht.
Maar tussen die 2, volgens mij kijken de meesten eerst naar je kont. Tenminste, dat is wat mij altijd opvalt.

Hm dat heb ik zelf nou niet echt meegemaakt :stuck_out_tongue:
Het verschilt gewoon compleet per jongen, jij vind toch ook andere dingen aan jongens leuk dan je vriendinnen?

Als ze je van achteren zien kijken ze naar je kont en van voren naar je borsten.

Natuurlijk verschilt het per jongen maar als je over het algemeen kijkt valt het mij wel op dat meestal wel zo gaat

Omdat het jongens zijn.

Huh?
Dat is wel een heel vreemde veralgemening. Volgens mij heeft iedereen zo zijn eigen voorkeuren en kun je er niet echt een leeftijd op plakken.

Ik vind jouw mening eerder oppervlakkig dan alle 15/16 jarige jongens.

Not really. Er staat toch bij “uit eigen ervaring”
Dat duid erop dat ieder andere ervaring anders kan zijn.

dat is per mens verschillend. zo hield mijn ex liever van borsten en mijn huidige vriend hou echt van kontjes.

Ik merk meestal dat ze eerder naar mijn borsten kijken maar er zijn ook jongens die liever grotere billen hebben.

innerlijk hoop ik toch

Innerlijk is sowieso niet het eerste waar ze naar kijken :’) Je kunt het niet zien en je kent iemands innerlijk niet voor je er mee gaat praten

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Weer zo’n nutteloze vraag over wat jongens liever hebben… Het verschilt gewoon per jongen. Er is geen standaard perfecte vrouw dat representatief is voor elke heterosexuele man op aarde.

Dit is een beetje raar hoor, vind het niet echt ergens op slaan.

Bij mij op school zijn er blijkbaar alleen maar white -billen- boys, die niets liever doen dan gewoon wegkwijlen als een meisje met een beetje kont voorbij loopt, en dan er eens uitbundig over gaan praten (Waar zij zelf waarschijnlijk bij is)

Ik snap sws niet dat sommige meiden dat leuk vinden, al dat geloer naar de borsten/billen.

Zoals de anderen al zeiden, ligt aan de jongen (NOT ALL MEN- geval) en daarbij, ik hoop dat iedereen een jongen vind die eerst kijkt naar je innerlijk en/of gezicht dan naar wat voor lichaam je hebt.