Waar ken jij jou vriendje van? :')

ik weet niet of zo’n topic al bestaat. but ;

- waar ken je hem van? (door wie/wat)
examenfeest van mn zus. ik moest helpen achter de bar en leerde hem toen kennen. alleen toen had hij nog een vriendin…
- hoe kregen jullie uiteindelijk met elkaar?
ik was bij hem thuis en toen had hij heel geheimzinnig naar mijn bff gesmst. en ik wist niet waar t over ging en zij ook niet! maar uit eindelijk vroeg hij heel lief of ik zijn vriendinnetje wou zijn, hihi
- hoelang heb je al?
28 mei alweer 5 maandjes :’)

• waar ken je hem van? (door wie/wat)
    Hij zat al 5 jaar bij mij op school, maar het is een grote school, op gala afgelopen januari leerde ik hem pas kennen :stuck_out_tongue:
  • hoe kregen jullie uiteindelijk met elkaar?
    we spraken af, en na een paar keer heeft hij me gevraagd (:
  • hoelang heb je al?
    1 maand en een paar dagen, yay :grinning:

en ja, volgens mij bestaat er al zo’n soort topic, maar ja :stuck_out_tongue:

Topic bestaat al.

We kwamen elkaar altijd tegen, uiteindelijk kwam ik achter z’n naam en heb ik hem opgezocht op hyves. En van het een kwam het ander.
Het ging vanzelf. Eerst zagen we elkaar af en toe, later elk weekend.
- hoelang heb je al?
We kennen elkaar 2 jaar nu

Schoool, haha. Hij in een andere klas, maar op een gegeven moment raakten we aan de praat.
Hij vroeg me naar 't schoolfeest, en omdat ik dacht dat hij een grapje maakte zei ik ja. :B We gingen steeds meer praten en smsen enzo, en toen hebben we een keer afgesproken in het weekend, en van het een kwam het ander.
- hoelang heb je al?
Maandag 7 maanden <3

Haha, gek genoeg van Twitter. Maar een vriendin van mij ging met een vriend van hem dus hij was niet helemaal onbekend.
Hij vroeg het.
- hoelang heb je al?
bijna 5 maanden alweer. In de zomervakantie gaan we samen lekker naar Spanje =D

- Waar ken jij hem van?
Chersonissos, 2 jaar geleden alweer!
- Hoe kregen jullie uiteindelijk met elkaar
Het ging vanzelf, maar we zaten in een discussie, ik had mijn principe dat ik nooit iemand zou vragen, zoiets moet of gewoon gebeuren of hij moet erover beginnen. Hij vond dat onzin, na 2 maanden wachten had hij geen geduld meer.
- Hoelang heb je al?
Bijna 2 jaar!

Ik ken hem via de AH, daar werken we namelijk beiden.
Eerst gepraat op Hyves, toen op MSN, tussendoor nog een paar keer bij elkaar geweest op werk. Toen kwam de eerste date, ik vroeg of we iets hadden, hij zei van wel. Ik vond het nog onduidelijk, dus een week later vroeg ik wat iets voor hem betekende. Hij zei een relatie, en die dag is onze datum :stuck_out_tongue:
ik was bij hem thuis en toen had hij heel geheimzinnig naar mijn bff gesmst. en ik wist niet waar t over ging en zij ook niet! maar uit eindelijk vroeg hij heel lief of ik zijn vriendinnetje wou zijn, hihi
- hoelang heb je al?
6 maanden en 8 dagen.

Waar ken je hem van?
School :slightly_smiling_face:
Hoe kregen jullie uiteindelijk met elkaar?
We zaten altijd met elkaar te kletsen, het ging eigenlijk vanzelf :slightly_smiling_face:
Hoe lang heb je al?
1 jaar en dit weekend 7 maanden.

Vakantie vorig jaar, 30 juli tot 7 of 8 augustus, omdat zijn naam met een aparte letter begon spraken mijn vriendinnen en ik hem aan, toen zijn we blijven kletsen en uiteindelijk na 3 uur hebben we gezoend.
We waren al sinds de vakantie aan het daten en we hadden eigenlijk ook al wel alleen was het niet gevraagd, er was geen datum. En ik had gezegd dat ik het altijd leuk vond dat vriendjes van mijn vriendinnen van die leuke actie hadden als ze telkens weer een maand erbij hebben. Toen heeft hij mij uiteindelijk “officieel” gevraagd, zodat wij ook een datum hadden en hij ook dat soort dingen kon doen.
- hoelang heb je al?
27 mei 5 maanden, maar onofficieel al 9 (bijna 10) maanden

Via school
    Dat is echt een lang verhaal… het begon met dat een anderen jongen uit mijn vriends klas mij leuk vond en steeds keek enzo. toen heeft een klasgenoot zijn msn gevraagt. toen heb ik gepraat op msn een paar weken en het bleek een sukkel te zijn. en mijn vriend zat bij hem in de klas en zat vaak bij hem in de pauze waarik dan ook wel eens zat of stond. en toen heeft die sukkel tegen mijn vriend toen gezegt dat er met mij niet te praten viel xD. dus mijn vriend vroeg mijn msn via die gozer. en zo ben ik on contact gekomen. toen heeft mijn vriend mij mee gevraag naar nee film waar hij uiteindelijk zelf de film moest draaien(omdat ie daar vrijwillerswerd deed). en achteraf bleek dat ze mij beide toen leuk vonden en dat die gozer het heeft uit gemaakt met zijn toen huideige vriend voor mij… maar dat is dus nooit iets geworden tussen mij en hem en nu spreek ik em nooit meer.
  • hoelang heb je al?
    2 jaar een 1 maand ongeveer

waar ken je hem van? (door wie/wat)
Op vakantie in kroatie omdat ik hem aansprak en mee neem naar het strand. We sliepen daar samen en toen vonden we elkaar nog leuker

In Nederland wilde hij eigenlijk geen vriendin, hij vond 2 uur reizen te ver. Ik ben toen met hem gaan flirten en praten op msn en via de cam. En toen durfde hij uiteindelijk toch met mij te daten. Daarna hadden we meteen verkering.
  • hoelang heb je al?
    In augustus 2 jaar :grinning:
    Verjaardag van toen mijn beste vriendin.
    we hebben nu 3/4 keer gehad, en we kregen omdat we elkaar allebei leuk vonden maar toen ging het uit want ik was te bang. Tweede keer wilde ik het toch proberen, maar toen werd er gepraat dus ging het uit. Derde keer was wel 7 maanden later omdat we nog steeds niet zonder elkaar konden. En toen is het een paar dagen uitgeweest door een uitgelopen ruzie maar dat is al goed. Maar in de tijd dat we niks hadden die 7 maanden hadden we eigenlijk wel iets maar dan zonder relatie.
  • hoelang heb je al?
    we zijn 28 mei al een jaar samen maar zonder datum en voor de 3e keer hadden we gister 2 maanden.

Ja hij is echt de liefde van mijn leven haha anders had ik allang opgegeven.

hij was een vriend van mijn vriendinnen en ik kende hem wel van gezicht van school, maar op feest van een vriendin ben ik eigenlijk met hem aan de praat geraakt.
    na het uitgaan bracht hij me naar huis en toen vroeg hij het
  • hoelang heb je al?
    3,5 maand

waar ken je hem van?
c1000, ik werk onder hem haha.
hoe kregen jullie uiteindelijk met elkaaer?
we kusten op een feest waar ik mee moest helpen, vlak na carnaval kregen we wat.
hoelang heb je het al?
1 jaar en 2 maanden :grinning:

Jubjam, grootste scouting evenement van jaren… En toen gingen alle waterscouting groepen bij elkaar ontbijten op een veldje van een subkamp. Daar heb ik kneiterhard op zijn teen getrapt omdat iemand zei dat hij dat toch niet zou voelen. En toen zette hij mij onder de koude kraan:P
    Op dat kamp heb ik met hem ‘gefluisterd in elkaars mond’(of gewoon zoenen) en toen ik het daarna uit had gemaakt met mijn toenmalige vriend (Stoute Ante, je had nooit vreemd mogen gaan) Heb ik gevraagd of hij iets wilde drinken in de stad hier vlakbij. En toen moest hij mij wel thuis brengen op de fiets(A)(minstens uur omfietsen) en sinds dien hebben we eigenlijk wat(A)
  • hoelang heb je al?
    gister 10 maandjes:)

Het werken bij dezelfde Boeren Bond =D en daar ben ik terecht gekomen omdat ik bij de BB in mijn woonplaats niet aangenomen werd :stuck_out_tongue:
Min of meer, omdat we gekoppeld werden door de assistent bedrijfsleider…x D
- hoelang heb je al?
10 maanden :slightly_smiling_face: =D

Een vriendin van me had met hem gezoent alleen ze vond hem helemaal niets. Hij was (en is) knap dus ik dacht: geef hem maar aan mij dan!:naughty:
Zo wist ik dus wie hij was en zei ik een keer hoi = hyves = msn = date
Hij vroeg of ik met hem wou schaatsen, later besloten we ook nog wat te eten en naar de bios te gaan. Toen hij me naar huis bracht vroeg hij; hebben we nu wat? :grinning: en toen zei ik: volgens mij wel toch? :grinning: en tadaa
- hoelang heb je al?
Bijna 17 maanden :grinning:

Oud vriendinnetje!

Na een paar keer uitgaan en heftig flirten vertelde hij dat -ie me heel leuk vond.

- hoelang heb je al?
3,5 jaar

vrienden
weetniet ging vanzelf
- hoelang heb je al?
1 jaar