Waar ken jij je vriend van en hoelang zijn jullie al samen?
Hoe ging jullie eerste ontmoeting? Benieuwd naar jullie verhalen!
Leuk topic, ben ik ook wel vaak benieuwd naar
Ik ben destijds verhuisd en kwam per toeval tegenover een jongen uit mijn klas te wonen. Ik kon dat jaar dus niet onder zijn verjaardag uitkomen dus besloot even kort te gaan. Toen ontmoette ik zijn beste vriend die na de zomervakantie bij ons op school zou komen. Uiteindelijk raakte ik toen school weer begon met hem weer aan de praat en 2 dagen later hadden we een relatie.
Ondertussen zijn we iets meer dan 6 jaar verder en gaan we volgende week samenwonen
Ik ken hem via een online spelletje :’)
aaaah dat is zo leuk veel geluk samen !
School… oh wacht het is mijn vriend niet meer (nog teveel liefdesverdriet)
aah dat is wel echt heel k#t ! Zoek afleiding en het wordt vanzelf minder! sterkte
Was het maar zo… Het al een maand uit en nog steeds hij op mijn achtergrond. Vanavond verjaardag waar hij ook is, ben dus echt benieuwd. Heb hem sinds het uit is die tijd niet meer gezien…
Tinder, onze eerste ontmoeting was een beetje ongemakkelijk maar wel heel leuk. We zijn nu bijna een jaar samen.
Een maand is ook nog maar kort, je moet het meer tijd geven.
Ik ken hem van een musicalgroep en we zijn al bijna 3 jaar samen
aaah leuk!! Welk spel als ik vragen mag?
Via school, 3 jaar bij hem in de klas gezeten en toen we in een andere klas zaten, werd het wat Nu bijna 10 maanden samen <3
Van een 18 jarigen vat net tussen onze 2 woonplaatsen in. Ik dronken, hij dronken. Ik verwachtte niet dat ik hem ooit nog eens ging zien, maar blijkbaar had hij mijn nummer gevraagd. Die maand nog 2 keer afgesproken op feestjes en dan nog een cinemadate. En toen waren we samen. Dus een maand nadat ik hem leerde kennen.
Ondertussen zijn we 3 jaar en half samen en wonen we ook al een paar maandjes samen.
via Tinder leren kennen
Eerste date gingen we zwemmen. Na een hoop skypegesprekken kwamen we erachter dat we ongeveer 1,5 uur van elkaar vandaan woonden met het openbaar vervoer. Hij zou me op komen halen bij het station en dan zouden we met de auto naar het zwembad gaan. Toen ik het station op kwam lopen appte hij dat hij me al zag (ik had een opvallend blauwe jas aan) en ik schrok me helemaal drie keer in de rondte. Hij zei dat ik naar de auto moest komen want hij stond illegaal geparkeerd. Ik had even een minuutje (zeg maar gerust een kwartier) voor mezelf nodig en ging in een tussenschot staan waar je, als autobestuurder, me niet kon zien. Heb daar een vriendin geappt dat ik goed was aangekomen en dat ze moest bellen als ik niet binnen een halfuur had geappt dat ik in het zwembad was(de nodige voorzorgsmaatregelen dus). Toen bij hem in de auto gestapt en geconcludeerd dat hij best aardig was ,ondanks de awkward stiltes die er vielen.
De date zelf pakte goed uit, we zijn nu zes maanden saen.
tinder, lekker romantisch haha
nu al ± 9 maanden samen
Via Badoo :’)
We zijn nu 2,5 jaar samen
Hahaha wat leuk zoveel meiden via Tinder! Dat had ik niet gedacht.
Mijn neefje speelt basketbal, en de vereniging had een familietoernooi georganiseerd en ik deed mee. We moesten uiteindelijk tegen een team vol jongens spelen, en eentje (met een baard ) viel me de hele tijd al op.
's Avonds was er een feest omdat die vereniging 50 jaar bestond, en ik had me helemaal niet aangemeld maar mocht uiteindelijk via mijn neefje/stiefzus toch komen. Hij was daar ook met zijn team en ik ben er toen bij komen staan. Hele avond staan praten, nummers uitgewisseld en precies drie weken later was het aan. Inmiddels al bijna vijf maanden verder!
Hij begon als een collega van mn stiefzusje, toen werd hij een scharrel van haar maar ze wisten beide dat het niks zou worden en wij werden langzaam vrienden. Na 4 maanden appen,snappen, skypen, zijn we op date geweest en beide wisten we dat het het was en bam: vriendje/vriendinne