# Waar kan jij niet zonder de deur uit?

Dag Dames,

We hebben het vast allemaal, een product waar je echt niet zonder kan.
Dat kan zijn een mobieltje, een ipod, of gewoon nahja een lipgloss noem maar op…

Ik zelf vind mascara super belangrijk en een product waarmee ik echt niet zonder de deur uitga.
Mascara zorgt er namelijk voor dat ik er een beetje levend uit zie op een of andere manier, dat gevoel heb ik al sinds ik het gebruik, en zodra ik zondag’s even een make-up loos dagje heb dan voel ik me ook meteen niet zo levend, een klein beetje mascara en Tadaaa daar ben ik weer.
Het is heel raar en ook iets kleins.Op dit moment kan ik een leven zonder mascara echt niet voorstellen… ik vraag me echt af hoe ik dat in mijn jeugdjaren wel kon…

http://4.bp.blogspot.com/-dorRG-b-edg/TqnFTfr7ajI/AAAAAAAAAQ0/CqA4N0_e9RI/s1600/z195207762_large.jpg

Ik ben benieuw naar het product waar jij niet zonder kan en de deur uit gaat…

FAB. Fashion Art & Beauty BLOG

foundation

Mobiel, portemonnee, (paspoort) en sleutels :3

Whahaha geen make-up dus.

eyeliner alleen op de bovenkant en onder de laatste stukjes.
En lipgloss

iPod, telefoon, agenda, sleutels, een pen en lippenbalsem.

Overigens durf ik niet weg zonder foundation (uitzondering in de zomer) en wat poeder. Gewoon omdat ik dan weet dat mijn huid gewoon zit is, warme gloed en geen vlekjes. Doe ik altijd sowieso mascara op en bijna elke dag ook eyeliner, maar alleen boven mijn oog. Als ik meer tijd heb ook met een ‘vleugeltje’.

Lippenbalsem.

lippenbalsem, ipod, deo, telefoon, geld

Telefoon.

Mijn agenda.

Controlfreak… yes, guilty.

mijn telefoon en me portemonnee! ook moet ik eigenlijk altijd een tas bij me hebben, voel me raar als ik geen tas bij me heb:p

ik kan niet zonder een tas vertrekken, zelfs niet naar de supermarkt naast ons huis:’)

mobiel, make-up en sleutels

DIT IS GEWOON EEN FUCKING BLOG POST:
http://www.fablouise.nl/2011/10/wat-is-jouwn-belangrijkste-make-up.html#comments

OOK VALT DIT ONDER RECLAME WANT JE BLOG WORDT DUIDELIJK VERMELD IN JE INTRO TEKST

Ik zal het voor je weghalen wanneer je dit als een probleem ziet :wink:

beter (;

Mascara, tas :slightly_smiling_face:

Sws Gsm!

eigenlijk niet persee iets…

ohja… sleutels.