Waar kan je van die spiegeltjes kopen voor in je agenda?

Jaa, als je em wilt pimpen is zo’n spiegeltje leeuk. Maar ik heb geen flauw idee waar ik zo een kan halen… :relieved:

Alvast bedankt!

Je bedoelt gewoon zo’n heel plat spiegeltje? Ik denk dat je eens bij een hobby winkel moet kijken (bijv. Pipoos).

Ik had die van mij bij de bartsmit weg. Maar dat heb ik 1x gedaan, ik plakte er altijd een CD in en gebruikte dat als spiegel.

Ooh, das een goed idee! Maar ik wist niet dat er by de bartsmit spiegeltjes waren?

Action. Maar er is een ‘ik zoek topic’

Edit; hier is de link
http://forum.girlscene.nl…ic_3/list_messages/193959

By de ikzoek topics word nooit gereageerd op je zoekopdracht :blush:

Maar het is er toch voor om al die topics te voorkomen, gewoon even vragen of ze willen reageren, en uppen.

Heel leuk altijd die algemene topics, maar je ziet wel weer dat bij bv het ‘Ik zoek…’ topic het niet meer werkt.

Dan is het best asociaal om een topic aan te maken terwijl je weet dat er een ik zoek topic is, hoe dan ook.

Uuhhm sorry hoor, ik ben pas net geregistreerd. Ik weet ook niet van alles? Ik was net nadat ik deze had aangemaakt erachter gekomen. Want iemand had dat al gereageerd op een andere topic van me.

Hoe kan je dan nu al weten dat het ikzoektopic niet werkt?
Je hebt het nieteens geprobeerd.

Nou zo associaal is het ook weer niet, als niemand reagereert bij het ik zoek topic dan zou ik ook een topic aanmaken.

Er wordt eigenlijk altijd gereageerd op mensen die reageren in het ik-zoek-topic…
Nogal dom van je dat je weet dat dat topic bestaat en dat je dan alsnog dit topic aanmaakt.

Omdat ik snel die ikzoektopic had afgescrolt, na een foto kwam weer een foto dan weer. Zo krijg je byna geen reactie’s?

Maar ze had het nog geeneens geprobeerd. Dat topic is er om het hier een beetje overzichtelijk te houden.

Het zat in een pakketje waar je je eigen spiegeltje kon decoreren.

ik had voor vorig jaar spiegeltjes bij de action gekocht. je hebt daar spiegeltjes voor een magneetbord, maar als je het magneetje er vanaf sloopt kan 'ie ook in je agenda =)

Ze had kunnen uppen :")

Haha okeej! :grinning:

Haha okeej! :grinning: