waar kan je mocca, koffie of cappuccino ijs kopen?

Hee, de titel zegt het al, ik ben zooo dol op mocca, koffie en cappuccino ijs… alleen ik kan het nergens in de schappen vinden bij bijvoorbeeld AH of EMTÉ of JUMBO, ben eigenlijk elke supermarkt al afgegaan… iemand enig idee?

Zelf maken?

Ik zag het toevallig vandaag bij een Turkse supermarkt x]

Zelf maken is een rotwerk… en ik kom nooit in een turkse supermarkt. XD

bij ons hebben ze het bij de jumbo gewoon hoor?
eigenlijk overal wel. iig mocca. en koffie royale hebben ze van hertog, die is ook wel overal te vinden.

Hertog heeft toch zo’n smaak; Koffie Royaal? Dacht ik… met chocolade ook een beetje erdoor. Ja, volgens mij was het Hertog.
En Hertog ijs heb je sowieso bij de Albert Heijn…

Hmm, ik heb toch echt uitgebreid gezocht toen… :s

In Belgie vind je mokka ijs overal zowat :stuck_out_tongue: maar ik lust het niet graag

Bij de plus zag ik het vrijdag wel … :stuck_out_tongue:

ooooveral?

Bij mij in de buurt is geen plus, en overal is gemakkelijk gezegt als ik het zelfs ook heb nagevraagt bij van die vakkenvullers, ze hadden het gewoon niet!

Ik woon trouwens in Breda, kan dat er wat mee te maken hebben?

Je hebt het gewoon bij AH hoor…

Huh? Overal toch :3. Zelfs hier bij de Super de Boer. Onze enige supermarkt hier.

Of het is uitverkocht ofzo? Lijkt me sterk, maargoed.

albertheijn

roomijs een beetje laten smelten koffie zetten en laten afkoelen bij elkaar doen heel goed roeren en weer invriezen. n_n

Overal is wel degelijk makkelijk te zeggen.
Ik heb hier in de buurt een AH, Plus, C1000, Lidl, Super de Boer, Jumbo, Bas en de Aldi.

Het enige waarvan ik niet weet of ze het hebben zijn de Lidl en de Aldi. Bij de rest heb ik het overal eens gezien of gekocht.

En trouwens, vakkanvullers geven geen garantie dat er iets is of niet. Als ik naar de C1000 ga bij mij om de hoek dan kan ik vragen waar iets ligt en dan zeggen ze: Het moet daar liggen anders verkopen wij het niet. En dan vond ik het een paar weken later toch, en dan bleken dat van die stagiars te zijn die van niks weten.

je hebt dat in elke winkel

van douwe egbert en ligt bij de melk in de koeling. in een bruine of rode verpakkin. anders vraag je het