Waar kan je leuk winkelen?

Hee!

Ik heb een tienertoer gekocht, en ben gisteren naar Amsterdam, Utrecht en Zaandam geweest. Maar ik kon daar echt niks leuks vinden! Nou wil ik morgen weer een dag weg gaan, maar ik weet niet waar naartoe. Iemand tips???

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Arnhem vind ik een leuke stad! Haarlem schijnt ook leuk te zijn, Alkmaar vind ik ook leuk (niet heel groot), en misschien Rotterdam, Eindhoven, Maastricht of Den Haag?

Den bosch en maastricht !

Ik blijf Amsterdam toch het leukst vinden :slightly_smiling_face:
Maar ehm, Arnhem is ook leuk ja? Of Groningen, Maastricht? Ligt eraan wat je het leukst vindt. Deventer heeft ook veel winkeltjes naast de grote ketens, misschien is dat iets?

In amsterdam vind ik toch echt dat je om de 100 meter dezelfde winkels weer tegen komt, Arnhem vind ik ook altijd leuk! Ik wil niet alleen naar de Vero moda, Only, Zara en H&M… Leuke boutique’s zijn ook welkom :slightly_smiling_face:

Maastricht is inderdaad een leuke stad (ook buiten het shoppen om)!

Eindhoven, Den Bosch, Utrecht, Maastricht

Rotterdam en Maastricht behoren tot mijn favorieten.

Maastricht arhnem doetinchem

Eindhoven :slightly_smiling_face:

Ik moet als ik naar maastricht ga 4 uur in de trein, is maastricht echt leuk dan :d?

Doetinchem, serieus? Ik woon er en ik kom nooit meer in de stad omdat het gewoon niks aan is, heeft bijna geen leuke winkels. Ja 1 kleine H&M, waar ze bijna niks hebben behalve alleen een klein deel van de standaard collectie.

OT:
Ik vind Utrecht een hele gezellige stad, ga er zaterdag weer heen. Heel leuk met al die grachtjes en zo. :slightly_smiling_face:

Oh laat maar ik zie al dat je naar Utrecht bent geweest, sorry. :’)

Antwerpen!

idd Antwerpen is super, maar denk niet dat je daar met de tienertoer kunt komen of wel? Verder is maastricht gewoon een gezellige stad, waar eindhoven meer praktisch is. En rotterdam is idd ook leuk! Daar hebben ze meer andere winkels, niet de standaard zooi (voor mij dan iig :stuck_out_tongue:)

Den Bosch!

^

Kan je met de trein naar Roosendaal en daar een retourtje Antwerpen kopen voor 13 euro oid.

Moet je dat niet reserveren? want staat dat als je naar buitenland gaat moet reserveren

Ik vind Groningen en Zwolle heel fijn om te winkelen :slightly_smiling_face: