Waar kan je een leuke pot kopen?

Zaterdag zijn mijn vriend en ik 4 maanden samen en ik ben van plan om een ‘100 redenen waarom ik van je hou pot’ te maken. Ik weet alleen niet waar ik het beste een leuke (goedkope) pot kan vinden. Ik wil namelijk geen saaie doorzichtige pot geven, het moet wel een beetje leuk zijn. Helaas heb ik de middelen niet om zelf een pot op te leuken door middel van verven & knippen en plakken etc. want ik ben vanaf morgen bij mijn vriend thuis en het gaat opvallen als ik ineens aan het knutselen ben. Ik wil dus stiekem even snel naar de stad om een pot te halen. Heeft iemand misschien een idee waar je zoiets kan halen? :relieved:

Soms heeft de Action wel leuke dingen. Zeker als je goedkoop wilt, is dat altijd een goede optie:D

Ik heb die van mij bij de Xenos gekocht toen, met van dat lint er omheen enzo.

Xenos, Action, Big Bazar, gewoon allerlei van die winkeltjes, misschien nog in de Blokker? Succes, leuk idee !

Bij de Xenos hebben ze wel leuke potten :slightly_smiling_face:

Misschien moet je de kringloopwinkel proberen. Vaak hebben ze daar vele potten en tja, of er goede bij zitten kan ik niet voor je voorspellen, maar goedkoop is het zeker!