Waar kan je een bodywarmer kopen?

Ik ben echt héél de stad 2038 keer afgeweest, maar ze zijn gewoon nergens?! Ik wil een simpele zwarte, maar niet gezien in denhaag, delft óf rotterdam. Weet iemand een winkel die ze zeker heeft? Ik ben overal geweest behalve C&A dus ik dacht misschien die nog dat ga ik morgen ff kijken, maar anders weet ik het echt niet meer. Dus als je een bodywarmer hebt, waaaar heb je hem gekocht?
xxx

ik heb een zwarte van de new yorker, maar die heb ik in december gekocht dus ik weet niet of ze hem nu nog hebben…

Bij de de New Yorker hebben ze hele leuke met ruitjes!

Je moet wel snel zijn, want die bodywarmers zijn nu maar 5 euro (sale) ^^

ik heb een witte van New Yorker in Den Bosch, maar die is welvan vorig jaar :wink:

bij de america today hebben ze dat volgens mij wel. of bij de river woods ofzo, maar dan is het wel duur.

Ooohja New Yorker hoe kon ik die nou vergeten :open_mouth: En America today enz. word denk idd wel duur wil ongeveer rond de 20 euro er voor uitgeven ofzo :stuck_out_tongue:

Hier hebben ze bij de New Yorker vrijwel altijd Bodywarmers hangen.

Ik heb een van Baton Rouge…

Ik heb hem bij de C&A gekocht, bij Clockhouse. Super leuke! Hij zit ook heel fijn.

ny

Bij de bristol

NEWYORKER. <333

Ik ga morgen bij c&a en bristol kijken! Heb geen tijd meer om naar new yorker te gaan, als ik dáár niet slaag zal ik volgende week ofzo wel naar ny gaan :grinning: In ieder geval dankje voor de reacties!