Waar kan je deze tas kopen

Heey allemaal,

Bij mij op school heb ik een paar meisjes gespot met een heel vette tas, het probleem is dat ik niet weet waar je die kan kopen.
Ik heb geen foto, want ik weet dus niet van welk merk het is. Ik hoop dat jullie weten welke ik bedoel

Het is een grote tas, en heeft ( vooral onder) een ronde vorm. Aan de bovenkant is de vorm wat rechter. Hij is meer langer dan breed ( jaah ik ben echt onduidelijk sorry) De hengsels zijn kort. De tas is donkerblauw/paars en aan de linkerbovenkant zit een grote strik in dezelfde kleur als dat van de tas.

Als 1 van jullie deze tas herkent( dat zou wel knap zijn XD) zou je dan aub vertellen waar je die kan kopen?

Alvast bedankt

ik zou het echt niet weten ^^’
(up dan maar)

Ik weet dat het onduidelijk is. Maar als er mensen zijn die de tas gezien hebben, zullen ze denk ik wel weten welke ik bedoel :slightly_smiling_face:

Ik weet welke je bedoelt!
Maar ik heb écht geen idee waar je hem kan kopen.
Helaas, upje voor jou dus. :slightly_smiling_face:

http://img502.imageshack.us/img502/2334/tshi8.png

Lykt et hier op?
Maare ik heb geeen idee ! kyk ff in de hippe winkels bij jou in de buurt ofso ? :grin:

ik kan me wel voorstlelen hoe die eruit ziet maar geen idee

WOW hij lijkt er idd op
Bedankt!!!

Ehm anders vraag je het dus aan die meisjes op je school :stuck_out_tongue: ??

vraag het aan 1 van die meisjes ;d

haha ooh, 2 keer achter elkaar zelfde soort reactie x’D

De paar meisjes die de tas hebben zijn een stuk ouder en 1tje is gwn zo vlas kreng, als je naar dr kijkt zegt ze meteen: WAT KIJK JE NOU ***HOER
Bij die oudere meisjes is het beetje raar om te vragen, dan denken ze ook WTF praat je tege me :wink:

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHA omg die tekening geweldig!

Sorry, ik heb geen idee :wink:

ik heb geen idee waar je die tas kan kopen,
daar kan ik je helaas niet mee helpen.
maar wat ik even wou zeggen is:
(ik wil je niet ontmoedigen of whatever)
maar als die meisjes jou arrogant aankijken als je iets aan hun vraagt en echt denken van WTF, en je dat blijkbaar niet leuk vinden als ze dingen van je denken.
denk je dan niet dat ze ook raar gaan doen als jij dezelfde tas als hun koopt?
nogmaals ik vind alles prima maar ik zat er gewoon even over na te denken

xoxo.

Volgensmij weet ik wel wat je bedoelt. Tenminste, als ik het goed heb is ie bvan H&M Young. Maar volgensmij al weeereeen tijdje terug maar kan best dat ze die nu nog hebben.

oud topic, ik weet niet of je die tas nog steeds zoekt maar volgens mij heb ik 'm gevonden. Althans, het model.

http://www.wehkamp.nl/dam…x=80&F=1,4,2,17&PI=1&SM=0