Waar kan je deze jordans kopen?

Die op me profielfoto! Jordans spizike white varsity red black. Ik kan ze nergens vinden… heb in groningen al gezocht maar daar hebben ze die nergens, weet iemand waar je deze kan kopen? welke winkel en waar?! i want them :heart:

internet?

hmm nee ik heb al gezocht maar overal zijn ze uitverkocht of ik krijg een heel andere te zien, staat ook nergens waar je ze kan kopen ofzo…

nou als je ze al niet op internet kan vinden/kopen geef ik je ook weinig kans in winkels…

je kan ze wel ergens kopen, zag dat een meisje een foto van die jordans op twitter zette. wou vragen waar ze die vandaan had maar kon haar geen DM sturen omdat ze mij niet volgt en ik haar wel, kon haar ook niet mentionen want ze had slotje. :frowning_face:

^^ aah dat is jammer, maar ga alsnog goedzoeken op het internet, je komt hem heus wel een keer tegen, of je moet heel nederland/belgie afzoeken… succes :slightly_smiling_face:

kun je het dan niet via via vragen?
(ik heb verder geen verstand van twitter, want ik heb het niet. maar er zijn toch vast wel mensen die zij kent die het wel weten?)